Besvart Verden 9.

DeletedUser

Guest
Er det mulig å annonsere verden 9 etter sommerferien? :eek:
Er nemlig sånn at jeg vurderer å begynne igjen når verden 9 kommer, men syden kommer jo snart.. :mad:

Vurder dette ihvertfall, takk.

Mvh
Total War
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
På tide dem sier ifra så folk kan planlegge sommeren sin ja :D :p :D
 

DeletedUser

Guest
Det er vanskelig å si når en eventuellt verden 9 kommer. Jeg forstår hva dere mener, men verden 9 kommer når den kommer. Når det blir det vet vi ikke enda :)
 

DeletedUser

Guest
bare få den til å starte etter sommerferien er over :) dvs etter august
 

DeletedUser

Guest
Ligger verden 9 i tankene deres da? (teamet):rolleyes:

Når verdener kommer er ikke opptil oss. Vi får rett og slett bare beskjed fra Innogames når vi skal lansere en ny verden, så får vi kanskje lov til å være med å velge hvilken dag i uka det skal skje og hvilke innstillinger verdenen skal ha...
 

DeletedUser

Guest
Syns vi begynne å bli for få spillera per verden no...

Ta heller bort et par verdena og sett inn en speedserver! :)
 

DeletedUser

Guest
Når verdener kommer er ikke opptil oss. Vi får rett og slett bare beskjed fra Innogames når vi skal lansere en ny verden, så får vi kanskje lov til å være med å velge hvilken dag i uka det skal skje og hvilke innstillinger verdenen skal ha...

På tide med bestikkelser og smisking!
Eventuelt trusler og kriminalitet om vi ikke får de innstillingene vi vil ;)
 

DeletedUser

Guest
Syns vi begynne å bli for få spillera per verden no...

Ta heller bort et par verdena og sett inn en speedserver! :)

ta bort et par verdener. ja stemmer for at de skal ta bort v5 - 8 :p men at de burde lage mål for korti en verden er ferdig med oppnåelige mål er eg for. er vel på tide at noen av de 1 verdenene avsluttes
 

eirikn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ta bort et par verdener. ja stemmer for at de skal ta bort v5 - 8 :p men at de burde lage mål for korti en verden er ferdig med oppnåelige mål er eg for. er vel på tide at noen av de 1 verdenene avsluttes

Det er faktisk folk som har jobbet i flere år for å komme blant de beste på v1, så jeg skjønner ikke hvorfor dere VIL at noen verdener skal bli borte...
 

DeletedUser

Guest
På v6 har toppstammen 42.9 mill poeng, mens stammen på rank 2 har bare 4.3 mill. Det er snart på tide å avslutte, ja.

Tror ingen påsto at v1 skulle avsluttes.
 

DeletedUser

Guest
Nei, men han var nær :p Å stenge v1 for nye spillere, derimot, burde absolutt være et aktuelt tema, selv om jeg er usikker på hva jeg selv mener om den saken :p
 

DeletedUser

Guest
På v6 har toppstammen 42.9 mill poeng, mens stammen på rank 2 har bare 4.3 mill. Det er snart på tide å avslutte, ja.

Tror ingen påsto at v1 skulle avsluttes.

Syns det snart e på tide med en restart av v6 :)
 

DeletedUser

Guest
det er ikke restarting av annet enn HP verdene og speed servere;)
 

DeletedUser

Guest
Nei verdenene blir avsluttet, og en vinner blir kåret. Det er ikke dermed sagt at verdenen skal starte igjen. Selv ikke speedrunder blir "restartet" såvidt jeg vet, speeden på .net er jo på #993 nå. Den eneste serveren som blir restartet er vel betaserveren, og det er noe helt annet.

Det er mulig at det kommer en ny verden i forbindelse med at en gammel verden blir avsluttet, og den kan til og med ha samme settings, men det er ikke samme verdenen om igjen. Det blir en ny verden.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så alle verdena ska vare evig selv om rank 1 har 99% av en verden? :(

% andelen er vel litt lavere men det er snakk om ekstremt stor dominans. Du kan betrakte dette som et evighets spill. Veldig få verdener som har blitt avsluttet.
Ser du litt på forumet så vil du kunne se at det er noen tråder som omhandler dette. (forslags trådene)
 
Topp