Nylig innhold av eskarse

  1. Padde

    Grenuttak :)
  2. UNI familien erklærer CS 1.6 krig !

    Vær for guds skyld enige om regler før dere setter i gang med slike turneringer. 5 spillere på hvert lag mr 15 maps? osv. Noen som vil spille med meg?
  3. Tribalwars Player's Champions - Runde 2

    Kamp 1: Snowie: POKE ME: Vinner Kamp 2: Spookie: Vinner Thoret: Kamp 3: Terhals (Gamle): Vinner Theodoric: Kamp 4: MiniEirik: Vinner Kenn93x: Kamp 5: Lino: Vinner Oddybear: Kamp 6: Bunnpris: Maleficare: Vinner Kamp 7: Magic Dude: Headmaster: Vinner Kamp 8: Hansemann: Vinner...
  4. Forskningsprosjektet - diskusjon

    Greit det!
  5. Forskningsprosjektet - diskusjon

    For ikke å spamme den andre posten så vil jeg bare si at jeg ikke ror meg vekk.. Selvfølgelig er jeg klar over at du kom til å sjekke TWstats når jeg klarte å hisse deg litt opp, jeg bryr meg ikke så voldsomt om det så du trenger ikke prøve å få meg til å holde munn for det betyr ikke en døyt...
  6. Fizzman's konkurranse idè

    Takk for at du gav meg en god latter og reaksjonen jeg ønsket :) Ha en fortsatt trivelig kveld! Morsom konkurranse forresten ;)
  7. Fizzman's konkurranse idè

    Svar på hele posten pls
  8. Fizzman's konkurranse idè

    Det er fordi jeg ikke har brydd meg om at du skal vite hvem jeg er eller ikke.. Ser ikke på det som noen stor prestasjon å samle alt av pointwhores i en stamme forså å skryte av det :) V3 er som dere selv sier fyllt opp til randen av noobs, å være på topp 10 har ingen betydning her. Så...
  9. Fizzman's konkurranse idè

    Ser ikke helt hva DOGZ har vært med på å gjøre heller..
  10. Let's Dance!!

    Jeg mener det er Specsavers som har best tilbud :P Ikke kast bort penger folkens!
  11. Ny topp-20 for stammer

    Klart vi har noe med poken å gjøre, snart poker vi DOGZ, men dere blir nok å hete noe som NNB.. Noob Noblers bitches Når det gjelder utsagnet ditt om oss som flyktninger så ser jeg ikke på oss som det :) Vi starta opp en stamme fra grunnen, en flyktning søker seg inn til en stamme, gjerne...
  12. Debatt-hjørnet

    Ithrian! Det showet var kun for deg..!
  13. Ny topp-20 for stammer

    Visste ikke at UNI var ti stammer :o
  14. Ny topp-20 for stammer

    Hehe :D Okay! Dette blir morsomt! Ser fram til mange måneder med krig mot dere :) Alt jeg kan si er lykke til. Jeg gidder ikke svare mer på forumet på noen uker :D
  15. Ny topp-20 for stammer

    Vel, jeg sikter ikke til at vi har tatt 16 byer fra dere den siste måneden ... Det er en selvfølge når noen erklærer krig.. Men at dere bare har prestert å ta 5 når dere er så tøffe på forumet og sier vi i NN blir å merke ting framover. Inaktiv eller ikke, sharpy1 er fortsatt en del av stammen...
Topp