Forskningsprosjektet - diskusjon

eskarse

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For ikke å spamme den andre posten så vil jeg bare si at jeg ikke ror meg vekk..

Selvfølgelig er jeg klar over at du kom til å sjekke TWstats når jeg klarte å hisse deg litt opp, jeg bryr meg ikke så voldsomt om det så du trenger ikke prøve å få meg til å holde munn for det betyr ikke en døyt for meg om hvordan dere synes min spillemåte er. Dessuten vil jeg jo sikre at min gode venns byer blir på min side da de ligger godt plassert hos meg, ikke si at du ikke ville gjort det en gang for det er bare BS :)

TWK er bare 6 spillere, og har allerede hatt en imponerende framgang.. Så at vi ligger lavere en deres 26. Altså 20 spillere mer.

Å trekke fram NN er irrelevante opplysninger. Har svært lite med de å gjøre for tiden :)

Og hvorfor nevne XACRIA på fiendelista? Påfyll eller? Var det ikke nok tull å skryte av fra før :)

Jeg provoserer deg, det er det jeg vil, KUN det.
 
Reaksjonspoeng
3
xacria ligger nå bare på listen. Har ligget deren god stund tror jeg. Det er vel noen som vil at de skal være markert rødt da. Hva vet vel jeg :eek: Men tar resten på pm. Ingen grunn til å ta det her. Moderator kan bare slette/låse tråden.
 

DeletedUser

Guest
XACRIA blei jo kjøyrt ned til rank 70 av oss i Action? Har dei returnert eller noko?
 
Topp