Nylig innhold av FireFly

  1. Top 20 stammer

    Er IB, IBB og HVIB en stammefamilie?
  2. Top 20 stammer

    Håper ikke dette gjelder meg også :S
  3. Varg vs pals

    Slapp av unknown, den statsen er ikke så fin om et par dager :)
  4. Varg vs pals

    Side 1: Tribes: PALS Players: Side 2: Tribes: VARG Players: Timeframe: For alltid total erobringer: Side 1: 1,579 Side 2: 1,288 Forskjell: 291 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 58 Side 2: 30 Forskjell: 28 Poeng beregnet av den totale erobringen...
  5. Takk for meg

    Jaja, det kommer en sånn tid for alle! Selvom jeg ikke er enig i alt du gjør så er du fortsatt en stor og profilert profil her på .no, og vi kommer nok til å savne deg! Lykke til Noffe!
  6. Hvilken Plass Har Huset Flest Tw Spillere?

    Bærum: - Laxor - Kiilerich - Fredric - Sgt. Pepper - FireFly - Sasuke0288 - DG17 KEEG - Dr. Mcqueen - Osbada Og en haug som har sluttet
  7. Det store comebacket!

    2 byer tatt =D
  8. Det store comebacket!

    Side 1: Tribes: FOX!!! Players: Side 2: Tribes: BOL Players: Timeframe: Siste 24 timer Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 1 Side 2: 0 Forskjell: 1 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 9,322 Side 2: 0 Forskjell: 9,322
  9. Det store comebacket!

    Oh yeah! Dere leste alle sammen rett:) Nå har FireFly besluttet seg for å ta et lite comeback her på V1, bare for å gjøre livet ekstra surt for BOL, JCs, DRs (Eller hva pokker disse stammene heter nå). Hvordan dette skal gjøres vet dere ikke enda, men det vil svi som tigerbalsam smurt på...
  10. Hva er dine forventninger til v4?

    Håper å få meg kjæreste på v4:)
  11. Gjelder å gi seg mens leken er god...

    Du får si ifra dersom du vil ta en øl engang da Glitter!
  12. Gjelder å gi seg mens leken er god...

    Skål! Og til og da Brann... Ps. glemte å kommentere at vi eide dere i Telenor Arena:)
  13. Gjelder å gi seg mens leken er god...

    Hei alle TW spillere! Da er tiden for meg også å gi meg. Grunn? Jo, den er simpel... Jeg har for mye liv nå! For det er nettopp det TW er, et tidsfordiv. Noe man gjør fordi man ikke har noe bedre å finne seg i. Nå har derimot tiden kommet hvor jeg også har ( oh yes) for lite tid til å gidde...
  14. Små og STORE flauser

    Jeg har både nuket og adlet min allierte Balle Klorin, hehe:)
  15. H.V.E - Con!

    Fikk et par angrep fra alanvs i dag, kan ikke si at det var store sakene:)
Topp