Gjelder å gi seg mens leken er god...

FireFly

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei alle TW spillere!

Da er tiden for meg også å gi meg. Grunn? Jo, den er simpel... Jeg har for mye liv nå!
For det er nettopp det TW er, et tidsfordiv. Noe man gjør fordi man ikke har noe bedre å finne seg i. Nå har derimot tiden kommet hvor jeg også har ( oh yes) for lite tid til å gidde mer.

I realiteten har jeg vel egentlig vært inaktiv helt siden desember, ja, helt siden Fortnoxer ble slått egentlig. For, i mine øyne, er Fortnoxer den siste ordentlige krigeren jeg har slåss mot og når han var slått så var det punktum finale for meg.

Som alle de andre kjerringene her inne så får jeg skrive litt om min TW tid og late som om dere bryr dere. Jeg startet i april i fjor og vokste raskt og trutt. Ble med i stammen HV2 fordi der skulle jeg få lov til å bli baron, hehe. En komplett udugelig stamme med bare idioter og annet bunnslam, men jammen har jeg ikke holdt meg her hele tiden!

Ihvertfall hjalp jeg HV2 oppover i rankingsystemet før jeg tok steget videre opp til HV. Husker de store gode, beiby7, happyshit, peleboy, kvamme. Vel, i det jeg kom inn i stammen raknet hele dritten, alle forsvant og stammen sank til rank 30 noe. Zarbon ble gjort til leder, jeg ble diplomat og Oddybear kom inn i stammen. På dette tidspunktet var det strengt talt jeg som drev stammen.

Vi klatret og klatret oppover ranken og når vi traff rundt 20 plass ba IB om en merge. Ja, jeg er fortsatt furten for denne hendelsen! Alle de store i stammen går til IB, HV faller kraftig i rank(ned til rundt 50) og IB gir en uke senere beskjed om at vi var for små til å ha dem som allierte...

Vel, alt etter det er historie. Og jeg kan med stolthet si at jeg for alvor har vært med å lage en av V1s desidert beste stammer, desverre har vi tapt oss mye etter Kathoga og Paalodin forsvant, og jeg ble inaktiv.

Kan egentlig avslutte dette med en liten "takkeseremoni" så noen kan bli nevnt her og føle seg stolte...

Oddybear: For å være min trofaste partner i å gjøre HVE stort, sannelig har vi ikke lagt ned mye arbeid for HVE...

Herbalife: For å konstant prøve å selge produkter til meg=) Og for at du skal ha meg til å løpe helvetes etapper på Holmenkoll staffetten, hehe.

Kathoga: Rett og slett jævla god, og sannelig kommer det ikke mye klokt ut av kjeften din en gang i blandt!

Paalodin: My fellow LFC friend, og en jævel i TW!

Fortnoxer: Min siste hederlige fiende

Lady Ibex: Hat eller elsk Lady'en, vel, jeg har for det meste elsket deg=)

Balle Klorin: Bedre nabo kan man sannelig ikke ha! Ønsker deg alt godt videre i TW og håper du vinner:)

Brann2006: Trodde du jeg skulle si noe fint om deg nå?

Vaginass: Herlig fyr, fortsatt litt furt for at du ble leder da... Og skulle gjerne vist hvorfor i helvete nicket ditt ikke har blitt bannet, hehe. Eller har jeg gått glipp av no?

Yes, så da sier jeg takk for meg!

Mvh

- FireFly
 

DeletedUser

Guest
Aw, trist når så mange gir seg, men på en annen side ser jeg poenget. Sommeren er her, sola steiker (det er f.eks. uutholdelig å ha pc'en på fanget) og det er ØL over alt! Kjenner deg nok egentlig ikke, men hørt litt om deg fra noxer. Det var for det meste bare positivt iallefall. :) Du får kose deg IRL. Skål? :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du kan bare innrømme det, du hadde ikke stort mye med tropper da jeg stakk vekk den torsdagen. ;)

men yeah, Peace out man. Hadde gjerne tatt deg i en håndbakk omgang til. Join speeden (når den kommer) en gang så får vi en runde der.

Aw, trist når så mange gir seg, men på en annen side ser jeg poenget. Sommeren er her, sola steiker (det er f.eks. uutholdelig å ha pc'en på fanget) og det er ØL over alt! Kjenner deg nok egentlig ikke, men hørt litt om deg fra noxer. Det var for det meste bare positivt iallefall. :) Du får kose deg IRL. Skål? :)

Skål :*
 
Sist redigert:

FireFly

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Aw, trist når så mange gir seg, men på en annen side ser jeg poenget. Sommeren er her, sola steiker (det er f.eks. uutholdelig å ha pc'en på fanget) og det er ØL over alt! Kjenner deg nok egentlig ikke, men hørt litt om deg fra noxer. Det var for det meste bare positivt iallefall. :) Du får kose deg IRL. Skål? :)

Skål!

Og til og da Brann...

Ps. glemte å kommentere at vi eide dere i Telenor Arena:)
 

DeletedUser

Guest
nevnte ikke meg nei, men det trenger du ikek heller=)

//Irl kjenning
 
Topp