Nylig innhold av fjøsnissn

  1. Konkurranse ! Ny - Viktig !

    Hei.
  2. Ryktebørs

    nei tenkte bare at de som vil farme han kan få gjøre det :) ikke mye motstand hos han.. er for liten til å gjøre noe selv
  3. Ryktebørs

    http://noc1.tribalwars.no.com/public_report/b773af3b21a88b43445076a2b9c895e0
  4. Tw Champion v18 Finale

    Krokanrull Vs Three are legend
  5. Tw Champion Runde 3

    1. Ruby0444 vs hansemann 2. hophoolio vs Torquemada 3. clayzer vs brann2006 4 .Redswan vs jeeeeeeright 5. mumle gåsegg vs kvænangen 6. windsy vs Contra 7. grimlock vs gunnar gås 8. bacardi razz vs kenn93x 9. jato link(mr game and watch) vs Beagle eagle(Jørn) 10...
  6. Topp 20 spillere

    altså faking fra samme by er da ikke gale for da veit du aldri hvor nuken havner men å fake fra en by mot bare en by det er ikke mye faking.
  7. TW-Champion v11 - Semi Finals

    01 dominator vs chaosisalex
  8. TW-Champion v11 - Semi Finals

    02 Lilo og Stitch vs Cleo. Simen (love)
  9. Hei alle sammen.

    Uni-XP laget av Zakk er ikke vår understamme.
  10. Hei alle sammen.

    Hei. jeg har da fått ett problem med spilleren Zakk, han driver og terroriserer meg og har plaget meg i ett par uker nå så jeg ber alle om å ignorere det han skriver om meg for alt er usant. jeg vet ikke hvem han er elr hvorfor han har valgt å plage meg men han gjør alt for å ødelegge for meg...
  11. High Performance Server - Rykter

    At jeg er på Henry Morgan kan bekreftes og det er ikke noen hemmelighet :)
  12. Ryktebørsen

    er fordi dere sluttet rett før angrepene kom det. hadde nok skjedd det samme om dere hadde fortsettet å ;)
  13. TOP 20 Stamme and spillers

    bare meg her :)
  14. Ryktebørsen

    han dodget ikke så han har lite tropper igjen ja. at jeg river gården hans gjør at han ikke kan bygge tropper med det første og at jeg river smia gjør at han ikke kan lage adels.. trudde du visste soppass da men.
  15. Ryktebørsen

    da jeg startet på wtorleif så hadde han over 15 mill poeng og nå har han 14.8 mill. det vil si at hvis vi tar minus de 20 byene han adlet så nuket jeg han ned over 400k poeng altså dobbelt så mye som han adlet i poeng. så ja han sliter og han kommer til å miste mange byer etterhvert.
Topp