Ryktebørsen

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ruab er vel d som skremmer meg mest i uni da så... men jeg kommer nok ikke til å slette meg, jff derimot
 

DeletedUser

Guest
Jeg vinner v3 , RUAB er bare feig enkelt og greit og UNI forsatt tar inn folk viser bare at de også er feige. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal starte på en gråbykonto og vinne v3 :cool: Gråbyene er de som har mest makt på enhver verden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sjansen for at du veit hvem jeg er = 0 + at jeg håper du skjønte kødden ;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Alt æ vet e at du e en irriterende kødd som var på v4 fora ... Mer behøve æ ikke å vite :)
 

DeletedUser

Guest
haha , enda en som ikke skjønner litt kødd. kjøtthuer kaller man det. :p
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
så vidt jeg ser så er det du rawr som ikke vet hva en kødd er :)

ryktes at wtorleif sliter enormt nå :) å vi har så vidt begynnt :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Spillere: wtorleif
Side 2:
Stammer: UNI

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 20
Side 2: 2
Forskjell: 18

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 181,752
Side 2: 16,878
Forskjell: 164,874

chart


Ja jøss dere banker dritten ut av han!! :rolleyes:
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
han kan slite selv om han tar noen byer. han eier ikke mange tropper igjen nå etter at jeg har nuket han.. 2 mill enheter har jeg tatt på 3 dager og det er jo flere enn meg som angriper. :)
 

DeletedUser

Guest
En ting skal være sikkert fjøs, når du har tatt 20 byer så sliter du ikke...
 

DeletedUser

Guest
han kan slite selv om han tar noen byer. han eier ikke mange tropper igjen nå etter at jeg har nuket han.. 2 mill enheter har jeg tatt på 3 dager og det er jo flere enn meg som angriper. :)

Jasså så du kan se kontoen hans du altså ? Når man tar 20 byer fra finden som nuker han så veldig som dere sier har han ikke lite tropper. Dere/du driter dere faktisk ganske bra ut nå.. :rolleyes: men for all del forsett med det :p
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
da jeg startet på wtorleif så hadde han over 15 mill poeng og nå har han 14.8 mill. det vil si at hvis vi tar minus de 20 byene han adlet så nuket jeg han ned over 400k poeng altså dobbelt så mye som han adlet i poeng. så ja han sliter og han kommer til å miste mange byer etterhvert.
 
Topp