Nylig innhold av Holmorama

  1. Holmorama

    Milepæler

    ODT, var jeg 3. til 1 mill, mens Albatros var nr 2. Som angriper Som forsvarer Total Rangering Navn Beseiret 1 Honour [3.14] 1,37 Mio. 2 Holmorama [3.14] 1,09 Mio. 3 albatros [TD] 1,06 Mio. 4 SirRiddick [TSFS] 985.436
  2. Holmorama

    v8 - En ikke akkurat spennende verden.

    Spille slik man skal? :D Da må alle bryte alle allianser da og alle spille for sine egne stammer, ikke samarbeide med noen. Ja vi har spilt feigt? Haha. Vi har bare spilt oss oppover. At andre ikke har klart dette handler om ulike ting, men å syte på at noen er bedre blir for dumt.
  3. Holmorama

    Krigserklæring fra 3.14

    Flaks og uflaks er jo en del av spillet.
  4. Holmorama

    Krigserklæring fra 3.14

    Oj, det betyr at 4 av 5 ledere i TD har gitt seg i TD? Libroz zluttet. Du skal slutte. Nooben og Rick Ross gikk til 3.14. Bananaphone er den som står igjen? Det kan jo ikke være bra for TD midt i en krig - som ledelsen førte dem ut i. :rolleyes:
  5. Holmorama

    3.14 og Ugress

    Jeg skrev at jeg ikke undervurderer motstandere basert på poeng. Ikke gjør det til en "dere" greie. Og jeg henviste til min ingame holdning. Dette er et forum hvor mange kommer med mye vås, politikk og propaganda ;) Når jeg har snust nærmere på en spiller (uavhengig av poeng) kan jeg lett...
  6. Holmorama

    v8 - En ikke akkurat spennende verden.

    Her var det mye rart som ble sagt :D At du ikke spiller i v8 Scar er tydelig, for du har ikke snøring på hva som beveger seg. Du holder deg til de fakta du kjenner til: 3.14 og TSFS er allierte, 3.14 gikk til krig mot ugresset etter den krigserklæringen de ga gjennom adling. Alt annet du sier...
  7. Holmorama

    v8 - En ikke akkurat spennende verden.

    Du kan jo sjekke ODD da før du uttaler deg om vi er redde for å krige og bare driver tribalhugging. Jeg definerer sistnevnte annerledes enn deg og innrømmer jeg tribalhugger hoder av fienden. Og dere får det jo til å høres ut som at hele stammen adler ned en nyopprettet stamme. Hvilket også...
  8. Holmorama

    Krigserklæring fra 3.14

    Da anbefaler jeg, før du gnåler mer om at Rick Ross gjorde noe galt med Libroz sine byer, at du kontakter opprinnelige Libroz og sjekker dette ut med han. Han ville hatt dem inn i stammen? Javel? Hvordan kan du si med sikkerthet at han var for krigen? Hvordan kan du vite at også han ikke ville...
  9. Holmorama

    Krigserklæring fra 3.14

    Og Gringo spilte en kort, kort stund. Det er fortsatt Libroz sin konto i utgangspunktet. Som Rick Ross sa, han kontaktet Gringo som ikke ga noe mer svar enn å gi han KV jobben. Svar nok synes jeg - da kan man ikke komme og syte etterpå. Her kommer det også frem hva dere valgte å backstabbe...
  10. Holmorama

    3.14 og Ugress

    Tribalhugging i mine landsbyer skjer daglig, jeg tribalhugger hodet av mange besøkende jeg. Spillerbenken? Det er jo faktisk slik at for å nyte spillet er det greit å kunne spille med de man trives med. Jeg trives ikke i noob-stammer hvor alt går over styr titt og ofte. Slik er fotballen og...
  11. Holmorama

    Krigserklæring fra 3.14

    Da vil jeg be deg si til han at han skal sende meg pm på v7 hvor han forklarer dette for meg. For jeg og hadde god kontakt med libroz - den opprinnelige Libroz. Og slik jeg kjenner han ville han vært imot krigen. Det er også sant at dragen hjalp med adling av den ene byen, dragen skulle også...
  12. Holmorama

    3.14 og Ugress

    Umoralsk og feig måte å spille på? Skjønner ikke helt hva du mener... Kimmler farmet noen hos dere. Alle farmer noen i dette spillet. Og dette ville ikke dere bare stå og se på, så dere gjorde noe med det. All honnør til dere for dette. Problemet er vel at i vår moral lar ikke vi våre...
  13. Holmorama

    v8 - En ikke akkurat spennende verden.

    Jeg mente ikke i fht om dere vinner krigen eller ikke. Men at dere har failet i tanken om å backstabbe er bedre enn å fortsette det som kunne ha vært et godt samarbeid. Har heller ikke påstått dere er en enkel match. Dere har da gitt meg litt å gjøre på de siste dagene da ;)
  14. Holmorama

    Krigserklæring fra 3.14

    Ja, han har også sagt det til meg - men hans handlinger har vist annet. Og er det jeg bygger ting på. Man kan ofte ombestemme seg. Men å si at han gir seg grunnet litt motstand vil jeg si er drøyt. Er uansett glad for å ha han hos oss.
  15. Holmorama

    Krigserklæring fra 3.14

    Jeg har dem ;) Og jeg har de andre halvfulle og fulle nuksene der har brukt på meg den siste tiden og ;)
Topp