Nylig innhold av Jasej

  1. En siste erklæring fra meg...

    Og i har stadig ikke udraderet os? Nej? :) Spildte tropper kalder jeg det ;)
  2. En siste erklæring fra meg...

    @Lord Nove: Dobbelt forsvar? Hvor meget forsvar har i? ;) XD Alle i Grim ved at Zarazel ikke stikker af, og at i ikke kan røre ham med en ildtang alligevel, det er bare pinligt for dig at du hænger dig selv ud på den måde på forummerne :D
  3. Super Ninja Kittens

    Åbenbart ikke, for de bliver jo ved med at køre den gode stil.. Nogen der vil have en gratis farm!? Jeg går nemlig stærkt ud fra at jeg netop har udraderet Tar Valons - Titus Dartmoor's IRL ven - samlede tropper. Angriper: Tar Valon Landsby: 002~Svensk Mark~ (482|469) K44...
  4. Super Ninja Kittens

    Excactly, og har også nobles på en af hans andre byer.. Øv bøv :( Anyway, for lige at følge op på den her tråd: Forsvarer: TitusDartmoor Landsby: 02: Der har jeg hjemme (441|482) K44 Kvantitet: 40 252 795 81 124 193 0 0 40 0 1 0 Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 (Har...
  5. Super Ninja Kittens

    Jep.. Havde ikke scoutet (sikke en idiot!) for jeg regnede med at en SNK spiller ville have en god by.. Men der kan man jo bare se, det havde han jo tydeligvis ikke..
  6. Super Ninja Kittens

    Er begyndt.. Kom desværre til at overtage den by, men pyt skidt, han har jo nogle andre jeg kan farme :P
  7. Super Ninja Kittens

    Eller whatever jeres navn er, hvad er jeres rekrutteringsteknik? :confused: Forsvarer: TitusDartmoor Landsby: 02: Der har jeg hjemme (441|482) K44 Kvantitet: 40 252 795 81 124 193 0 0 40 0 1 0 Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 SpionasjeRessurser oppdaget: 139.275 64.096...
  8. paladin

    Det er lige meget om du har angrebet med din paladin eller ej, det har ingen effekt på hvor hurtigt du får nye våben.
  9. stacking av paladinvåpen

    Nej, din paladins "xp" afhænger af hvor længe du har spillet og hvor høj din (angrebs?) "motstandere bekjæmpet" er.
  10. AG

    Forsoning? Er det et norsk ord? ... Hvad betyder det? :confused: [/sarcasm]
  11. Gullpenger

    Undskyld, var alt for kortfattet :S Men det Zar postede var hvad jeg mente..
  12. Gullpenger

    Forkert.. OP har ret :)
  13. [NY] Kart-Tråd - Mindre spam

    Og England? :confused:
  14. Kriger dere ville sett

    Nu må du jo også tænke på at Grim er meget farlige McD.. Uha, ryster i bukserne :P Og jeg er da også ganske overbevist om at den BETA spiller havde mindst et 10k/10k defense! Så det skal man ikke kødde med!
  15. [NY] Kart-Tråd - Mindre spam

    Yah right.. ;)
Topp