En siste erklæring fra meg...

DeletedUser

Guest
Jeg slutter her på TW.no pga at det bare er gråe byer rundt meg, at det er irriterende å ha konstant sånn 20 innkommende angrep fra AG når de beste angrepene deres er i denne klassen:

Angriper: kimmiboy
Landsby: Troy (410|585) K54

Kvantitet: 0 0 600 0 0 100 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 600 0 0 100 0 0 0 0 0 0

Hva som skjer med Grim senere er ikke opp til meg, så ikke spør meg om det.

Jeg vil fortsette å få spionrapporter fra diverse drittstammer, btw.
Gjett hvilke selv.

Jeg blir å finne på w20 .net, high perf (akkurat nå) og w18.net akkurat nå.

Fritt frem for å ta byene mine, jeg vil holde accounten i live barae for å irritere AG :)

ps. Pass dere for sverdfakes og farmrydding som inkluderer både offansive og defansive tropper om dere angriper de :)
 

DeletedUser

Guest
Du vil bli savnet ^^

Håper du kommer på en eventuell V2 :)
 

Lord Nove

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stakar...

hehe høres ut som en dårlig taper for meg!
Meget rart å klage over "dårlige" angrep mot deg? Jaja, men at noen kommer om natten da du har dobbelt forsvar og renser byen din, det går du ikke ut med offentlig:D

Forsvarer: Zarazel
Landsby: SERVER ERROR (511|517) K55

Kvantitet: 722 631 183 493 240 0 24 67 104 24 0 1
Tap: 722 631 183 493 240 0 24 67 104 24 0 1

Nå skjønner vi ihvertfall hva Grim er laget av når han som etablerte stammen bare stikker midt i en krig og lar resten av stammen stå helt alene! Meget voksent!
 

DeletedUser

Guest
Wov..... Zarazel forlater oss....

Hvem skal terrorisere forumet da?! :(

Hvem skal krangle med n00bs og ordinary people?

Hvem?! Hvem?!?! :eek:
 

DeletedUser

Guest
hehe høres ut som en dårlig taper for meg!
Meget rart å klage over "dårlige" angrep mot deg? Jaja, men at noen kommer om natten da du har dobbelt forsvar og renser byen din, det går du ikke ut med offentlig:D

Forsvarer: Zarazel
Landsby: SERVER ERROR (511|517) K55

Kvantitet: 722 631 183 493 240 0 24 67 104 24 0 1
Tap: 722 631 183 493 240 0 24 67 104 24 0 1

Nå skjønner vi ihvertfall hva Grim er laget av når han som etablerte stammen bare stikker midt i en krig og lar resten av stammen stå helt alene! Meget voksent!

Jeg håper du er klar over at det der er tilfeldige tropper som ligger og slenger...
Og defineringen din av å stikke midt i en krig er litt sånn halvsær da vi har kjørt krig hele tiden.

Og dobbelt forsvar? Selv da jeg kjørte 3/4 O hadde jeg mer forsvar enn det der.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@Lord Nove:

Dobbelt forsvar?

Hvor meget forsvar har i? ;)

XD

Alle i Grim ved at Zarazel ikke stikker af, og at i ikke kan røre ham med en ildtang alligevel, det er bare pinligt for dig at du hænger dig selv ud på den måde på forummerne :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for å holde meg helt utenfor denne diskusjonen, men jeg synes det kan være interessant å påpeke følgende:

Mens "krigen" mellom GRIM og AG har stått på har GRIM drept 24.000 soldater som angriper, mens AGs alene (Noterte meg ikke tallene for resten av AG før krigen brøt ut.) har drept 160.000 som angriper.

Synes tallenes tale er ganske klar jeg.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og i har stadig ikke udraderet os?

Nej? :)

Spildte tropper kalder jeg det ;)
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for å holde meg helt utenfor denne diskusjonen, men jeg synes det kan være interessant å påpeke følgende:

Mens "krigen" mellom GRIM og AG har stått på har GRIM drept 24.000 soldater som angriper, mens AGs alene (Noterte meg ikke tallene for resten av AG før krigen brøt ut.) har drept 160.000 som angriper.

Synes tallenes tale er ganske klar jeg.

Nå må da dere være klar over at vi ikke har ført krig mot dere... det er dere som har holdt på med disse tåpelige angrep mens vi har holdt på med andre ting... selv om det er ganske irriterende med 20-30 incomings fortløpene har jeg i hvert fall ikke brydd meg så mye om det... men takker for den økningen jeg har hatt på forsvars-MB listene, og synes jo det er litt trist for de som har blitt "brukt" i denne krigen av lederne i AG og som nå ikke lenger kan ta over landsbyer fordi angrepstroppene har blitt slått ut i kamikaze angrep...

Ellers så ser det jo ut å være slutt på AG-familien uansett, da AGs nå igjen heter IB, og AGn snart er forsvunnet...
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for å holde meg helt utenfor denne diskusjonen, men jeg synes det kan være interessant å påpeke følgende:

Mens "krigen" mellom GRIM og AG har stått på har GRIM drept 24.000 soldater som angriper, mens AGs alene (Noterte meg ikke tallene for resten av AG før krigen brøt ut.) har drept 160.000 som angriper.

Synes tallenes tale er ganske klar jeg.

Da det er nærmest bare dere som angriper sier jo tallene ganske mye ja:rolleyes:

Men jeg må jo takke for noen nye skillz dere supererfarne har lært meg, blant annet å sende fakes med 1 sverd :O
 

DeletedUser

Guest
Jeg fatter virkelig ikke at jeg gidder dette, men la meg hive på et tall til:

"Krigen" tok til 04. april. Siden da har Grim vokst med ca. 20.000 poeng på rankingen, mens IB har vokst med ca. 150.000. (Hvilket er 75% av Grims nåværende totale poengsum.)

Har du kanskje dyskalkuli Z? Eller har du bare skylapper?
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg fatter virkelig ikke at jeg gidder dette, men la meg hive på et tall til:

"Krigen" tok til 04. april. Siden da har Grim vokst med ca. 20.000 poeng på rankingen, mens IB har vokst med ca. 150.000. (Hvilket er 75% av Grims nåværende totale poengsum.)

Har du kanskje dyskalkuli Z? Eller har du bare skylapper?

Og IB har......... 90 medlemmer? mens GRIM har 29? jaja...

Skal gratulere dere med adlingen av Hinmannen og Snalin, det var bra gjort og takker dere for å ha kuttet ned på svake led, ellers så har denne "krigen" som sagt gått over hodet på meg...

Lurer forresten fortsatt på når du skal sende meg "beviset" på at Zz og de større medlemmene i GRIM skulle hoppe over til AG-familien :)confused:) og farme de gjenværende medlemmene i GRIM?
 

DeletedUser

Guest
Side 1: GRIM

Side 2: IB AGn AGn-a AGs-A

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 36
Side 2: 135
Forskjell: 99

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 1
Forskjell: 1

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 72,756
Side 2: 188,572
Forskjell: 115,816

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 5,649
Side 2: 4,244
Forskjell: 1,405

image.php


Rock'n Roll baby!
 

DeletedUser

Guest
Er det sant at du skal slutte?? Vi må få flere til og spamme ned forumet vis du slutter :(
 

Janitch

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
lol..

Hvis jeg har skjønt det rett, så slutter du pga. at du har 20-30 imkommende angrep som er irriterende ???

Med andre ord: OMG, gidder ikke mere av dette drittspillet, AG er kjempedårlig selv om de fikk meg til å slutte.
 

DeletedUser

Guest
lol..

Hvis jeg har skjønt det rett, så slutter du pga. at du har 20-30 imkommende angrep som er irriterende ???

Med andre ord: OMG, gidder ikke mere av dette drittspillet, AG er kjempedårlig selv om de fikk meg til å slutte.

Du skjønte det nok feil.:)

Hovedgrunnen, som faktisk står først som du skulle greie å lese uten problemer, "det bare er gråe byer rundt meg" er rett og slett...hovedgrunnen!

Greit nok at du liker grå byer og simcity, men det gjør ikke jeg.
 

Janitch

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare gråe ? Sjekker du min posisjon er det flere gråe byer selv om jeg nylig har startet :)
 
Topp