Nylig innhold av julebrus

  1. Spørsmålsrunde

    OIM styres ikke av oss men av Illuminati... Det er der ordrene kommer fra :) Hvilken spiller bruker mest tid på tw?
  2. Faktabørsen

    Fakta er at det brått roet seg ned på v18 forumet :O
  3. Ryktebørsen

    Bekreftes, har også flere slike i innboksen :P
  4. Ryktebørsen

    (støttes)
  5. Faktabørsen

    Er hvertfall en masse støtte inkommende på flere av de byene jeg tar fra deg :P
  6. v18

    Har TAL forsvart seg mot halve OIM? :O Forstår ikke helt hvordan du får 4-5 til å bli halve OIM? ^^
  7. v18

    Hvorfor må dere alltid komme med unskyldninger og bortforklaringer hele tiden? Til og med i denne leken er dere nødt til å komme med tåpelige argumenter mot at en i stammen deres er ute. Gi dere, begynner å bli dritt lei. TAL er ute av leken, case closed.
  8. v18

    Mr.and Mrs.Smith................5 Bermuda.............. 3 Three Are Legend ...............1 Nå har han én igjen. Bacardi Razz.........…10 Bexx....................14 Decrepitus......5 Three Are Not Legends.............5 Suckerpunch..............5 Bodyguard ..............5...
  9. Faktabørsen

    Uansett hvem som hadde fått den, kan jeg så og si garantere deg at ledelsen hadde tvunget vedkommende om å gi kontoen fra seg.
  10. Faktabørsen

    Jeg tror de fleste av dere vet at vi hadde gjort det.
  11. Faktabørsen

    (facepalm) Det er greit nok at kontoen var ødelagt før TAl fikk kontoen, men vi snipet i det minste tog fra MD og hindret han i å ta noen av byene. Er flere i OIm som har brukt timesvis på den kontoen for å forhindre ødeleggelsene. Når går jo hvertfall alt i vasken. Det at kontoen var ødelagt...
  12. Faktabørsen

    Morten ble syndebukken i det han startet å ødelegge kontoen.
  13. Faktabørsen

    Support er kontaktet, så får vi se hva som skjer.
  14. Faktabørsen

    Er Morten som har så lite fairplay i seg at han ikke sender den tilbake. Selv den beste kan gjøre feil, men at det skal blir brukt på denne måten er jo bare tragisk feigt spill fra deres side. Men whatever. Kos dere med de byene dere, om det er det som må til for at dere skal vinne.
  15. Faktabørsen

    Av praktiske årsaker. Men han tilhører fortsatt OIM. Håper MD koser seg med gratisbyene, de er jo vel fortjent!
Topp