Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ryktes at Chaos fortsatt er i ODA?

Gjør en god jobb? og har sunne "interesser"? :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det Valentinsdag i dag

ay0pEYp_700b_v1.jpg
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Jeg kan i hvertfall avkrefte at ledelsen "manipulerer" spillere. At ledelsen starter konflikter. Ledelsen går ikke bak ryggen på medlemer, og det med HB kontoen var ikke holdt skjult i ledelsen.
Jeg vet ikke hvem som skrev den meldingen du har i gyazo-meldingen, men h*n er på bærtur.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes også stor mistillit til ledelsen i ODA? :eek:

http://gyazo.com/2d4e0bcecf99d1887761492f55f431a6

Har også et annet sitat, men vedkommende ønsket ikke at jeg skulle dele det her, selv om det ville blitt anonymt :/

Å :D

Må jeg kommentere altså? Greit det.

Kan først si at vi aldri holder noe hemmelig for resten i stammen. Det har vi aldri gjort. Manipulerer? Det derimot, stemmer. Vi har hjernevasket flere spillere til å like oss. Var en lang og tung prosess, men det gikk til slutt.

Men sånn helt seriøst, så er vi en åpen bok. Det å spørre oss om hva som skjer er visst ikke så lett. Mye lettere å klage på forumet og til andre enn de det gjelder. Veldig ukonstruktivt og feigt.

Jeg bare håper at all ev kritikk blir rettet mot problemet neste gang. Ikke gå hele runden rundt før vi får vite om det. Veldig spennende hvordan den HB situasjonen grep hele v18 såpass mye. Var ikke klar over at man var så hårsåre rundt innaktive kontoer uten stamme. My bad.

Jeg ble heller aldri utnevnt som leder av ODA. Det endte egentlig bare med at jeg "tok" makten og satte ODA på rett kjøl. Så om de i ODA ikke mener jeg gjør en god nok jobb, så er det deres mening. Bare å si ifra. Men om enkelte bare visste hvor mye gjørme jeg må tråkke rundt i hver dag, så hadde det nok blitt mindre bråk :) Ansvar er ikke bare bare. Vanskelige avgjørelser og røffere ledelse er visst noe som er ettertraktet. Det som er litt komisk er at det vil gå ut over de som klager.. Merkelig nok. Av grunner jeg ikke kommer til å nevne her..

Nok ranting for denne gang. God vinterferie folkens :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ryktes også stor mistillit til ledelsen i ODA? :eek:

http://gyazo.com/2d4e0bcecf99d1887761492f55f431a6

Har også et annet sitat, men vedkommende ønsket ikke at jeg skulle dele det her, selv om det ville blitt anonymt :/

Ja vi hadde en konflikt, og nei, det er ikke STOR mistillit til ledelsen.
Dere må ikke trekke for raske konklusjoner her. Vi har full oversikt over hva som har skjedd, og vet nøyaktig hvor mange personer og i hvor stor grad dem stiller seg kritisk til ledelsen.

Kan si det slik at vår mest kritiske elsker oss veldig dypt faktisk ;)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at OIM tror de spiller så fear :p. Ikke rart våre spillere sliter, når dere får pm når våre er avlogga :p.. Hehe.. fear du :p
Så neste gang dere ønsker å framstå som ærlige spillere - shut up :p
 
Topp