Nylig innhold av Keegasus

  1. V14's videodagbok

    Vi stjeler taktikken
  2. Ryktebørs

    For en visuell visning av hvordan dette samarbeidet ble dannet, se videoene på videodagboka (giggle)
  3. Ryktebørs

    Burde du ikke skrivd dette på faktabørsen ezio?
  4. Faktabørs

    Om PolarBear har fått ytret alt han ønsket offentlig nå, så ja, det kan vi :)
  5. Faktabørs

    Der la jeg meg flat og sa at jeg oppførte med på en uakseptabel måte. Men jeg står fortsatt stødig ved det at jeg ikke liker utpressing på denne måten. Du sier helt tydelig til oss at om ikke du får det som du vil, så skal du gjøre det du kan for å ødlegge for oss. Jeg ønsker ikke å krangle, så...
  6. Faktabørs

    Da får jeg vel trekke frem det at du kontaktet spillere som ikke sitter i ledelsen når det gjalt diplomatiske formål. Jeg syntes det står tydelig nok på profilen vår hvem du skal kontakte om du ønsker å komme i kontakt med oss. "Ønsker du å komme i kontakt med oss, kontakt Keegasus.". Jeg vil...
  7. V14's videodagbok

    Haha, dette har jeg ikke vært med på før. Men det ser utrolig morsomt ut! Nei, dette er det virkelige -T-H-, Synchroniser
  8. Topp 20 spillere

    Ruben, nå må du ikke knuse det vi her nede på rangeringslista har igjen av mot :cry:
  9. Topp 20 spillere

    Støtter den påstanden, anbefales virkelig ikke. Det er nok den største grunnen til min sene start!
  10. Ryktebørs

    Bekreftes
  11. Rate spilleren over

    Etter en lang og deilig pinse var visst ikke mattekunnskapene helt på topp nei. Retter den nå tenker jeg.
  12. Rate spilleren over

    Guttakrutt Poeng: 13.459 Rangering: 2 Beseirede motstandere: 24.329 (10.) Stamme: Myth Poeng: Skal da slettes ikke klage. Du leder ikke, men er nå en god nr. 2! Kun trekk for å ikke være nr 1. her 9/10 Plassering: Ligger fint plassert i kanten av den nordlige delen av hovedclusteret til Myth...
  13. Spørsmålsrunde

    Må nok si LuckyZero ettersom ryktene sier at han fråtser i gullmynter. Hvem spiller er den farligste underdogen?
  14. Topp 20 spillere

    nobody knows :hmm:
  15. Spørsmålsrunde

    Myth Hvilken stamme på top 20 er mest undervurdert?
Topp