Spørsmålsrunde

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tror ikkje heilt det besvarte spørsmålet hans Sondre:p

Failure. Input IQ.

Hvem er den mest gøyale/humoristisken spilleren på v14? I forhold til forum innlegg osv..

Godt spørsmål. Jeg setter en lapp på Sondrekul, han får meg alltid i godt humør med kommentarene sine.

Hvem er du mest redd for på V14? La oss si at du havnet ved siden av f.eks Real Steel. Sleng opp en topp 5 liste med hvem du er mest redd når det kommer til en 1v1 :).
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
1:
Robert. Vet jeg spiller sammen med han, men om jeg hadde spilt solo, og havnet ved han, ville jeg nok restartet før det smalt.
2:
Hell og Martin.(Real Steel) Med de som nabo vill jeg ikke fått farmet.
3:
Contra/Magnus W. Har ikke hjerte til å ta ut min egen skolekamerat. (Kødda) Neida, han er veldig taktisk, og med en aktiv dual til farming er han svært farlig.
4:
Villarreal/Gard. Hørt mye om han, men erfart lite krig med han (og ønsker at det fortsetter slik).
5:
Gertpe. Hvem i alle dager har hjerte til å angripe en slik kjernekar?

Skal ta i utganspunkt av Kenneth sitt spørsmål, og spørre om hvilke du helst ville hatt som naboer, og møtt i en 1v1?
 

DeletedUser

Guest
Enhvært stammemedlem av Magnus/Martyrio. For om man er i stamme med Magnus så veit man at man ikke får deff fra han :p

Ville du helst ligget i rimmen eller i midten og hvorfor?

Merka med en gang at det ikkje besvarte det egentlig spørsmålet. Orke bare ikkje skrive på nytt :/
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Skal svare på begge jeg, siden jeg har lyst :D

@agentsicer47 - Jeg ville helst møtt Kenny aka guttakrutt, fordi han blokkerte meg ingame :mad: Stakkars meg.

@Atzon - Jeg ligger på rimmen og der trives jeg serdeles godt. Jeg kan ekspandere inn mot midten og ta de tullingene som starta der senere :)

Hvor lenge tror du v14 varer før den blir vunnet?
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Sondre/Tony Stark, fordi han backstabbet meg og stammen min på V10 :hmm:

Hvem blir første til 5 byer?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hmm... Jeg trur det blir Loki, men jeg vet at hvis Lillazyster vil så kan h*n adle 4 byer på rappen, problemet er størrelsen på dem.

Hva syns dere om størrelsen på v14?
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
RUAB

Er det regelbrudd å sende adelstog under 150ms eller er denne regelen utgått?

Orka ikke leite det opp :) Fotball nao, speaks.
 

DeletedUser

Guest
er vel gap på 20ms på v14, ergo 60ms som er grensa.


hvorfor spiller du tw?
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
er vel gap på 20ms på v14, ergo 60ms som er grensa.

Det var vel ikke helt det jeg spurte om, men?
Les spørsmålet på nytt du.

Svaret jeg er ute etter med eksempler:

"Ja, det er regelbrudd å sende adelstog under 150 ms mellom første og siste angrep." (4 angrep)
"Nei, det er ingen regel som sier at det er noen grense for hvor lite det kan være mellom angrepene i et adelstog".

(Så da kan jeg teknisk sett sende adelstog på under 100 ms osv)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jo, det er akkurat det du spurte om. Men istedet for å bare skrive nei, skrev jeg hvorfor.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er ikke regelbrudd. Fordi da det var 150ms-tog, var gap'et på 50ms. NÅ er det umulig å sende raskere enn med 20ms-gap, det ligger i innstillingene. Ergo kommer du aldri til å bryte regler på dette punktet, det er umulig. Og totalt sett kan du sende 60ms-tog her pga innstillingene.

Dette kunne du foresten tenkt deg til, om du leste det jeg skrev...


Hvorfor spiller du tw?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fordi jeg elsker strategi
Og må si at tribalwars er det beste strategiske MMOG jeg kjenner til.
Du kan ha spilte det siden starten av verden 1, men fremdeles kan man lære seg nye triks og ferdigheter.

Når kommer den første store krigen på denne verdenen?
 
Topp