Nylig innhold av kosehaien

  1. kosehaien

    Intervjuer og sånt

    lite som skjer her -.-
  2. kosehaien

    Rate en spiller!

    Rate meg? orker ikke rate deg Tranxz... maaaaaaange som har gjort det allerede!
  3. kosehaien

    Topp 20 spillere

    Nå hadde det vært fint om noen lagde en ny liste. Jeg er endelig rank 20 :) håper jetg er det til imorgen da ;)
  4. kosehaien

    Intervjuer og sånt

    Eller at motstanderen taper mye tropper ;)
  5. kosehaien

    Intervjuer og sånt

    De er ihvertfall ikke særlig gode :) Deres erfaring fra tidligere verdener er ikke så veldig overbevisende når de bare har en 5-10 byer hver ca. OD har de heller ikke mye av. Vet at Rinis er god, men hun har ikke akkurat overbevist meg o at hun pwner heller da :/
  6. kosehaien

    Intervjuer og sånt

    Er du med på å ta ut Rinis og Colonel CARPE RECTUM? Kjeder meg ogdå veeeeeeldig i k54. Ingen motstand :( Eller, kan vi ikke bare ta alle i HG? Noobs uansett :P
  7. kosehaien

    Spørsmålsrunde

    Hvis jeg kjeder meg, så er det nok på tide å adle noen flere byer igjen ja. Lage gull osv... Hvem er på 2. plass om 21 dager? (etter meg :P)
  8. kosehaien

    Spørsmålsrunde

    KoseHaien. Han har humor og er en sykt god spiller. Hva om jeg hadde adlet deg nå?
  9. kosehaien

    Topp 20stammer.

    Kan ikke angripe dem, selvom de tar masse grått rundt meg. Skulle så gjerne hjulpet dere litt der altså. Så Rinis, colonel og lars(xxx), dere kan leve litt lengre :(
  10. kosehaien

    TWR

    Begynner å bli sent nå ja. Har nettop satt opp kontoadmin på nytt, pluss endret alle masserek-scriptene så de matcher mitt landsby-oppsett perfekt med innbyggere. Stress med andre ord. Så har jeg jo som sagt dual med fattern, men han har lagt seg for flere timer siden :P Heldigvis er han...
  11. kosehaien

    En sørgelig avgjørelse

    Haha xD You really got me now ;)
  12. kosehaien

    TWR

    Jeg er tretten men må si at jeg kan det som skal kunnes om TW :) Men så har jeg fratt fattern inn i spillet og da, og vi kjører dual :D Aldersgrense er greit det, har aldri stoppet meg ;)
Topp