Nylig innhold av kronk Master

  1. Ryktebørs

    Det er nok wic som trygger sine små grå;) Alltid blid jeg
  2. Blir BOL alene mot resten?

    Glemte å kommentere om julepynten hhhrrrm.. Glitter mener jeg;) Har ingenting i mot dama som jeg har mye å takke for her inne. Og har jeg sagt noe sårende ber jeg instendig om unnskyldning. Hennes navn må jo frem da hun blogger om oss helgener i RNG;)
  3. Blir BOL alene mot resten?

    Nå vil jeg bare si at det var Glitter som startet dette ballet med sin blogg hvor hun flyttet sitt fokus fra løsningsorjentert kommunikasjon til oppvask i full offentlighet. Også Scar hev seg på denne offentlige uthengingen av rng både i blogg og offentlig forum. Dere som kjenner meg vet at jeg...
  4. Blir BOL alene mot resten?

    Jeg har ikke fremstilt cap som en helgen;) Men sier bare at det blir for ensidig! Det er ikke en person som skal angripes her og det må gå an å se det fra andre sider en bol`s. Jeg vet hva hun står for og jeg kan garantere at hun er meget oppgitt over at det blir personlig alt hun sier og gjør...
  5. Blir BOL alene mot resten?

    Merkelige greier;) Kan ikke dy meg selv om jeg har lagt opp. Har lest mye her nå og rart å se så mange meninger fra alle kanter. Jeg vil si til bol og ledere/spillere der at en krig vil være en katastrofe for BOL. Hfo-Rng-Wic vil stå på samme side i et slikt scenario og jeg kjenner de...
  6. Ryktebørs

    Det er som vanlig Halve sannheter som kommer frem i slike saker. Det var ikke snakk om noen avtale når Op og bowling mästare gikk over til bol. Da var det opp til spillerne å bestemme hvor de ville være og hvilke stamme de var i spilte jo ingen rolle. Vi hadde jo samme fiende!. Jeg har nok...
  7. Takk for meg!

    Hei alle sammen;) Etter flere år på tw velger jeg nå å legge dette spillet på hyllen. Har vært litt av og på det siste året men nå er det definitivt slutt. Kontoen min blir slettet. Jeg ville bare si takk for meg til mine fiender som har min respekt i spillet og som er ærlige...
  8. Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

    hmm. Kort spørsmål her nå.. Har dere spioner i stammen vår? Jeg tolker det dit at dere har det. Hvordan skulle du ellers ha tilgang til loggene våre? Hvis noen skulle bli provosert her nå er det oss. Spionere på alliert er da litt lavmål. Og en ting skal jeg si deg. Det har aldri vært...
  9. Din fineste rapport?

    Dette var da ikke ikke skryt MD ;) Bare viser at dere ikke er bedre enn alle andre;)
  10. 20/20 klubben

    kronk master er i 50-50 eller 50-70 ;)
  11. Dine verste fiender!

    Listen kunne vært lang men velger de jeg har møtt;) Nr 1 Eurosis. Knakende kjekk kar som tar det han vil ha. En morsom utfordring når han setter i gang;) Hyggelig og takk for sist. Nr 2. MD ;) Du kommer langt opp selv om jeg ikke har møtt deg på egen konto. Kun kv;( Nr 3. Ketill. Hmm en...
  12. Din fineste rapport?

    Supert angrepsraid;) Et av de råeste readlingsforsøk jeg har opplevd. kom i natt. Det var velbrukte nattetimer det gitt. Les rapporter fra toppen. http://no1.tribalwars.no.com/public_report/dfb35afac8bc2a329b6dee43437f2801...
  13. Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

    Slik jeg ser det akkurat nå så har Bol ikke bidratt til suksess for RNG! En god alliert ville spurt : Hva kan vi bidra med for at dette skal fungere? Hvordan skal "vi" løse dette? Men den diskusjonen burde tas på kammerset og ikke her. For å ta det fra vårt ståsted så har vi ikke en...
  14. Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

    Hva er meningen?? Som en av lederne i Rng stiller jeg meg spørrende til hva dere i Bol faktisk er ute etter? Er det å bli kvitt Rng så dere taper mot IB og Hvib? Personangrep eller hetsing av personer slik dere gjør nå med cap hører ikke hjemme noen steder. Hva dere vil oppnå med dette...
  15. Tenk dere V1 uten gråbyer...

    Du sjekket nøye nå eller MD;). Eurosis var bare et eksempel på hva dere "ikke Gjør" i IB. Poenget er at dere ikke er en døyt bedre enn noen andre her inne. Men sikkert greit at det er noe å snakke om på forumet her. Men dere må regne med å få tilbake i mange monn når dere kaster ut...
Topp