Nylig innhold av lappa92

  1. Hvor mye har du farmet?

    blæææææ hva så ? Farmer nok til dagen er fornøyd jeg :)
  2. Hvor mye har du farmet?

    Noob :) har straks 25k O.o
  3. Slutt med TW...

    Har vært lenge 8k da men:p
  4. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Syykt og syykt planlakt kan finne oppskrifter på nette med kunsjødsel bomber og osv. f.eks ikke jør dette hjemme programet som gik på nrk1 1 inbrud på en gård du har de du trenger. og 1 enkelperson jor. er sin syykt dumt med de som har sjed men vi kan ikke jøre noe med de.
  5. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    ja får enkelte spillere Pga mye folk stemmer ja Begrund av dem er under angrep tror jeg. hvert år dør de flere tusen folk av Terror angrep. Afrika flere millioner av Aids og hiv Å i libya De er vel også grunner får de skal bli fred vel ?
  6. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Omg sier jeg bare.... Ja dette blir en hard straff får oss med ress felt i nivå 2-5 på v9 så vil kansje tape opp mot 200-300k ress begrund av en fred. Følger med på nyhetene jør vi nok alle mann. Å 1 dag fred har ikke noe betyding får folk som er ødelagte etter dette. Å mener at Nei til fred.
  7. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Jeg viser respekt ! Men ser ingend vits med 24 timmer fred. Vibs 24 timmer fred å Norge er reddet og alt er glemt ? Folk komer ikke over dette om 1 dags fred dette kan ta uker månder år dette blir ikke glemt kansje dere glemmer en Kompiss etter 1 dags fred på tw.
  8. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    zippy :) ! bra du støtter meg ass , enige der ass mann sitter ikke på tw når noe slikt .
  9. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Jeg er STERKT i mot. Ja er leitt hva som har sjedd , men mener at har du blit rammet av dette så bør du heller la pcen la stå. Eller kansje dere komer over hva som har sjed etter 1 døgn med fred ? Dette er bare et spill hadde tatt ja får fred vist ikke de hadde vært får verden 9. En aktiv bra...
  10. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Helt i mot dette her. Er du røret eller noe slikt få en kontovakt å ikke la de gå ut over resten av folket her !
  11. Ryktebørs

    Ryktes at noen snart får dagens plyndrer på tallet 666 men blir fakta snart O.okansje
  12. Ryktebørs

    Ryktes du er poenghore sånn så meg ryktes at jeg også vokser på min nye bruker O.o
  13. Nedstemt/ikke mulig Antall ødelagt nivåer

    Da komer muren også med Støttes ikke
  14. Nedstemt/ikke mulig OD til KV

    Støttes ikke
  15. Faktabørsen

    Fakta er jeg er snart oppe å går igjen !
Topp