Slutt med TW...

DeletedUser

Guest
men best når man faktisk er moden nok til det og forstår alt et barn innebærer.

dog, er dere to alt dette, så er det bare å lage barnehage.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
hjernen er visstnok ikke ferdig utviklet før man er >22. Så... Forøvrig så er kvinner best egnet til å takle de fysiske påkjennelsene en graviditet innebærer når kvinnen er 17 år, så der er det litt konflikter ute å går. Men hey - å få barn når man er tenåring er, i mine øyne, krise. Det er for tidlig. Man er ikke klar økonomisk, ikke psykisk og ikke fysisk. Si hva dere vil.
 

DeletedUser

Guest
Don't tempt me! :eek:

... Det er fint for deg dersom du har funnet deg selv (et annet sted enn foran datamaskinen, tydeligvis) men ikke forvent at folk kommer til å oppgi TW av den grunn ;) Det kan være riktig for noen, men de fleste som har holdt ut her en stund tror jeg ikke tenker i samme baner. Tviler sterkt på at du får overtalt flesteparten :)

For øvrig oppfordrer jeg alle til å slutte TW og begyne å kjede livet av seg isteden :D
 

DeletedUser

Guest
hjernen er visstnok ikke ferdig utviklet før man er >22. Så... Forøvrig så er kvinner best egnet til å takle de fysiske påkjennelsene en graviditet innebærer når kvinnen er 17 år, så der er det litt konflikter ute å går. Men hey - å få barn når man er tenåring er, i mine øyne, krise. Det er for tidlig. Man er ikke klar økonomisk, ikke psykisk og ikke fysisk. Si hva dere vil.

Får litt penger av foreldrene mine og sånt. Fikk også en god del penger og aksjer til komfen.
 

DeletedUser

Guest
... Browser artige klokka 04:43 om natta og finner dette!

8415.jpg


Altså, 1/8 Facebook + Twitter uten TW, og se hva man får :eek: Jeg vil si at dette argumenterer FOR å slutte TW :p

EDIT: Kanskje på tide å begynne med Twitter også... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er dette et slikt tilfelle der man kan få spesialtillatelse av kongen eller noe til å gifte seg før man er 18? :confused: Eller var det hos noen andre, muligens? :eek: Sorry, det er en stund siden jeg ar lest de reglene :p
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Slutte og TW er to ord som ikke burde nevnes sammen -.-

Jeg sluttet med tw har ikke spilt siden oktober eller noe og skal ikke starte igjen.


Men å starte en sånn her tråd på tw.no som sliter med få spillere burde man holde seg for god for :p
 

DeletedUser

Guest
Please... :p De stjeler av vår tid, det er ikke vi som stjeler deres spillere. Men når det er sagt, så er det mange her som faktisk nyter spillet, og dersom IG finner ut at norsk TW ikke er lønnsomt nok, ville det vært temmelig urettferdig overfor dem. Så jeg støtter warri her :)
 
Topp