Nylig innhold av Lino

  1. Lino

    Let the games begin

    Det knaker i reisverket nå:D
  2. Lino

    Let the games begin

    Såså, pt er det nå 328 stammer på V5, og det er vel strengt tatt i hovedsak bare 3 stk som dere er i klinsj med. Nå må du ikke overdrive:D
  3. Lino

    Faktabørs

    Man må huske det at i SUN sine øyne er all statistikk som er imot de bare tall. All annen statistikk derimot som viser at SUN gjør det bra - ja, det er verdt å merke seg!!! :D
  4. Lino

    Ryktebørsen

    Mer vissvass og roing ut på fjorden. Takk for linken. Godt å se dere er over snittet intressert i statistikker, selv om de er totalt misvisende selvfølgelig. Det er jo bare tall som kan vise alt mulig, og i og med dere bare mister en by her og der, har jo tallene på TWStats ingen rot i...
  5. Lino

    Ryktebørsen

    JO! Du ror. Du ror så det holder. Du ror fordi du prøver å bagatellisere statistikken som viser dere taper byer. Du prøver å bortforklare det ved å si at det bare er tall, og tall kan jo vise alt mulig, så derfor er det jo helt uintressant hva tallene faktisk viser. Problemet er bare...
  6. Lino

    Ryktebørsen

    Statistikker er jo ingenting å bry seg om - det er jo bare tall.. :o Ps Ro, ro, ro din båt Ta din åre fatt ..osv..
  7. Lino

    Ryktebørsen

    Jeg vil bytte navn til brann2006. Plizzzzzz:D
  8. Lino

    Ryktebørsen

    Det ryktes at Lino har gjort comeback - igjen??!! :eek:
  9. Lino

    Paalodin - En eksepsjonell spiller med sterke meninger

    Bra intervju! Og du har rett - TNR var tidenes stamme:)
  10. Lino

    Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

    Så gis oss en liste du da, Einstein...
  11. Lino

    Ferdig.

    Takk for meg! Sånn til info har jeg lagt TW-karrieren på hylla for godt. Etter ca 2 år tilsammen på V1 så er nok nok. Det er ca en måned siden jeg ga meg på deeef kontoen, og jeg har ikke gjort en døyt på TW siden, og godt har det vært.. hehe Spillere som fortjener kred: SFF-gjengen...
  12. Lino

    Videresendt, Inno TW-appen?

    Safari suger balle, og siden apple har banna alle andre browsere fra appstore (som opera) er ikke det noe god løsning. Jeg vil ha en app hvor grensesnittet hadde vært tilnærmet likt som på pc, om ikke bedre. Klarer Blizzard stable en app på beina til world of warcraft bør innogames klare det...
  13. Lino

    Videresendt, Inno TW-appen?

    Hvor blir det av TW-appen?? (for regner med Innogames har noe på gang) Behovet er skrikende for TW app på min iPhone:eek:
  14. Lino

    IB ferdig?

    Denne tråden har gått stort sett off topic hele veien. Det er ihvertfall ingen her til å holde folk i øra, så moderatorene har nok fortsatt juleferie..
  15. Lino

    IB ferdig?

    Prøvd seg? Vi har adlet Warlord fra 2,2 mill til ca 350.000 pt. Det er med litt hoderegning ca 85% av byene hans. Hvis det er din definisjon av å prøve seg vil jeg si det er å dra strikken lovlig langt. Så sier du han er innaktiv? Ja, det stemmer nok det etter at han fikk en standard nuke...
Topp