Ferdig.

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takk for meg!

Sånn til info har jeg lagt TW-karrieren på hylla for godt. Etter ca 2 år tilsammen på V1 så er nok nok. Det er ca en måned siden jeg ga meg på deeef kontoen, og jeg har ikke gjort en døyt på TW siden, og godt har det vært.. hehe


Spillere som fortjener kred:

SFF-gjengen: Umåtelig underholdende stammekamerater. Kemp, Hansemann, Payton, Cyberjoe, diggity, Zcztig, skinny osv. Hadde det skoy med å whoppe BOL ræv under SFF tiden sammen.

Glitter: Fantastisk artig å spille MOT, og like kjekt å spille MED. Stort kontaktnett, og har en finger med i det meste på denne serveren. Ikke like aktiv som i gamle dager, men hvem er vel det??

BOL: Mange i BOL jeg har hatt noen feider med, og artig var det. Må jo nevne Rauaa, don Sandal(SPT btw), frejaco1, Lord Mansion(i gamle dager), Xano ++ kommer ikke på en brøkdel i farta sikkert..

Theodoric: Hadde mange samtaler under krigen mot BOL når TNR og IB var allierte. Virker som en oppegående kar, og klarer å ha et visst edruelige forhold til sine motspillere, i motsetning til et par andre oppe i IB ledelsen.

Hårek the Wise: Var primus motor i stammen og var også den som fikk med tilbake på V1 etter jeg la ned Lino kontoen. Offensiv i tankegangen og dette gjenspeilet hele stammen under hans ledelse.

RNG-gjengen: Fantastiske, offensive, dyktige spillere. Zhangar, bollebob, flipmo234, odin88, jerle(som har en finger med i ALT..), Nikola, Gomp, huba, op92 osv osv.

Masse andre som fortjener sitt navn her, men nå ble det bare sånn.

Tilslutt, alle krasse og kverulerende meldinger her inne på public har bare vært for å provosere:) Er egentlig en ganske så hyggelig fyr.. hehe

Så, takk for alle timene med god underholdning. Det har vært veldig kjekt å spille TW med dere alle sammen.
 

DeletedUser

Guest
Men Lino daaaa :(

Huff, det er trist at du også skal forlate oss her. Har vært artig og spille mot og med deg. Må innrømme at jeg tror vi begge var mer aktive når vi spilte mot hverandre. Du vet, the good old days når alt kunne skifte fra dag til dag. Det var tider det!

(jeg må forresten legge til som en side-note at jeg husket den surealistiske følelsen av å høre dit IRL navn første gang. Ble veldig sånn: IT HAS A NAAAAME!!!1 :D )

Jeg håper naturligvis at du på mystisk vis kommer tilbake til v1 igjen, men hvis ikke titter du vel i det minste innom forumet til tider? ;)

Lykke til med IRL iallefall. It's been a great run! :)
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Godspeed, ja...

Det begynner å bli tynt i rekkene med tanke på "orginalene" fra rng, nå syntes jeg. Er spent på hvor lang tid det tar før du er tilbake på tw igjen ;)
 

DeletedUser

Guest
Synd du slutta! også tror jeg at jeg taler for hele RNG når jeg sier at vi blir og savne deg.

Godspeed, ja...

Det begynner å bli tynt i rekkene med tanke på "orginalene" fra rng, nå syntes jeg. Er spent på hvor lang tid det tar før du er tilbake på tw igjen ;)

Jeg sier 1-2 måneder :p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Nooes :(

Da er det bare meg igjen fra den originalen gjengen. Lurer på å piske Cyberjoe inn på en V1 acc :p

Lykke til videre med kids og alt :)
 

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Har vært flott å spille med deg Lino. Du er en ekstremt dyktig og vel samarbeidene person.

Jepp, du er nok tilbake om 1-2 mnd :)
 

DeletedUser

Guest
Synd

Var synd at du sluttet ja :/ Jeg som spillte på Rumpami og denga Viking :) Men så kom det plutselig noen og sier at jeg må gå over til deeef :eek:

Jeg lover at jeg skal ta godt vare på kontoen ^^ Det har du mitt ord på.

Lykke til videre ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
vel vel, vet ikke så mye om deg, du har ikke vært så mye på forumet vårt desverre så kan ikke så mye om deg, men alltid trist å miste spillere i stammen, hører du er dyktig så dette blir nok desverrre et stort tap for oss, men får håpe du kommer tilbake og jeg kan få bli kjent med deg ;)
 

DeletedUser

Guest
du har vært helt fantastisk god å ha med i gjengen Lino!
du blir husket helt klart og lykke til IRL!

- Bunny
 

DeletedUser

Guest
Da er det vel bare Hansi igjenn fra TMR gjengen..

Kos deg IRL Lino
 
Topp