Nylig innhold av lord halv

  1. TOP 20 Stamme and spillers

    Silent boss skrev: Skuffende dårlige? Hva er det vi har gjort/ikke gjort for å bli kalt dette? Hvis du ser på ODA har vi rank 6 og 10 elns på forrige post, altså kan nnoen av oss angripe. På ODT er vi ikke, altså er vi for farlige til å angripe :P Vi er ganske stille av oss, ettersom det...
  2. Milepæler

    McBitch nr. 2 til 1000 poeng :D
  3. TOP 20 Stamme and spillers

    Topp 5 blir: -BoSS -Psycho -FNTC -TWSK --TSP-
  4. BoSS vs EPICKI

    Haha, hele hovedkjernen i BoSS sluttet pga eksamen tid og deretter sommerferie, men morsomt og se at noen av våre medlemmer fortsatt kjemper :D Stå på Frans!!
  5. Hvor mye har du farmet?

    Amen to that :D Tror det meste jeg har fått er totalt 140 ress :(
  6. Kampen om k44.

    Agree :) Are you going to backstabb us or something? Doesn't sound too good when an allied tribe of yours say: We will see if you are a good tribe or not in the near future... -lord halv
  7. Kampen om k44.

    BoSS var en pre-made stamme som hadde avtalt og starte nord-vest, men viste seg at halvparten av verdenen hadde tenkt å gjøre det samme:o Men jaja, vi får se hvordan det går ;D
  8. TOP 20 Stamme and spillers

    Dette er rett og slett pga. stamme grensen på maks 20 medlemmer. Hvis du legger merke til det, sier lederene i akademiet i fra hvis noen utmerker seg positivt eller virker å ha god erfaring, og så vil det bli gjort et bytte, mot en i hovedstammen som viste seg å være inaktiv eller uerfaren. Men...
  9. Ny supermakt vil overta verden 9!

    Hvor er egentlig denne stammen? Kan ikke finne den :D Hittil blir alliansen BoSS (MIN STAMME), DACII, 9H, B-L, RAM, BoSS A og TWSK den sterkeste alliansen :) -lord halv, hertug i BoSS v9
  10. Ryktebørsen

    Se her ja, da er BoSS i teten allerede :D Ryktes at BoSS vil bli der, ettersom det er en premade stamme med erfaren ledelse :D -lord halv, hertug i BoSS
  11. BoSS vs EPICKI

    Haha :D
  12. BoSS vs EPICKI

    Jamen da så:)
  13. BoSS vs EPICKI

    Vi er i alle fall den 4. (!) raskeste adlestammen her på v6 :D Godt gjort når beste spilleren har 50.000 poeng, og vi netopp nådde rank 14:)
  14. BoSS vs EPICKI

    Ja, det er synd på oss :) Jaja, ingen i stammen vår startet før 1. April, så dere kan heldigvis ikke ta noen av oss før 1. Juni :) Og når den tid kommer, så blir det litt liv og røre i de få minuttene vi holder ut :p
  15. BoSS vs EPICKI

    Wynja har rett, litt slapp formulering :D Men jaja, vi i BoSS spiller da trykt fram til 1.Juni, og så skal det bli litt liv og røre :D Litt morsomt er det jo og få litt oppmerksomhet ;D Men jeg får håpe stammemedlemmene mine godtar at vi nå får litt oppmerksomhet av litt(:p) større...
Topp