Kampen om k44.

DeletedUser

Guest
Iløpet av åpningsdagen har dette kontinentet skilt seg ut på den måte at det har flere stammer over 1k poeng, enn alle de andre kontinentene tilsammen, og topp10 akkurat nå er;

Rangering Stammenavn Poeng Landsbyer
1 -TSP- 1.504 19
2 9H 1.359 18
3 BoSS 1.259 14
4 J.F.F 1.213 17
5 =GBMB= 1.064 13
6 BoSS a 926 13
7 TSWK 805 11
8 -BOLA- 769 11
9 2F4U 709 10
10 RAM 704 9
 

DeletedUser

Guest
Zipperbarn, nå er jeg bajs lei av dine innlegg, er på tide å nyte sommeren nå, få seg kjæreste...kanskje gjøre noe annet en å spre skiiit på forumet her. Det tristeste er jo at folk tror du er god, men det er jo helt feil, v6=fail v7=fail og v8 fikk du tidenes letteste start posisjon og i tillegg ble du mistenkt for pushing, og var det en barnslig aktivitets sjekk du ble bannet for, grattis. Om du ikke spiller v9 så ber jeg deg spre dine arogantiske holdninger vekk fra v9 biten. Skaff deg noen leke venner utenfor pc'n og les opp på normal folkeskikk, til slutt, GÅ VEKK FRA V9!!!
 

DeletedUser

Guest
Zipperbarn, nå er jeg bajs lei av dine innlegg, er på tide å nyte sommeren nå, få seg kjæreste...kanskje gjøre noe annet en å spre skiiit på forumet her. Det tristeste er jo at folk tror du er god, men det er jo helt feil, v6=fail v7=fail og v8 fikk du tidenes letteste start posisjon og i tillegg ble du mistenkt for pushing, og var det en barnslig aktivitets sjekk du ble bannet for, grattis. Om du ikke spiller v9 så ber jeg deg spre dine arogantiske holdninger vekk fra v9 biten. Skaff deg noen leke venner utenfor pc'n og les opp på normal folkeskikk, til slutt, GÅ VEKK FRA V9!!!

will you marry me:eek:?
 

lord halv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BoSS var en pre-made stamme som hadde avtalt og starte nord-vest, men viste seg at halvparten av verdenen hadde tenkt å gjøre det samme:eek:

Men jaja, vi får se hvordan det går ;D
 

DeletedUser

Guest
For now,BoSS is the principal power in Nord-Vest.If BoSS is a good stamme or no,we would see that in the near future.:rolleyes:
 

lord halv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For now,BoSS is the principal power in Nord-Vest.If BoSS is a good stamme or no,we would see that in the near future.:rolleyes:

Agree :)

Are you going to backstabb us or something? Doesn't sound too good when an allied tribe of yours say: We will see if you are a good tribe or not in the near future...

-lord halv
 

DeletedUser

Guest
No.But,is to early to speak about the best stamme,or the most powerful.:)
 

DeletedUser

Guest
vil bare si.. de som får kontroll i det kontinentet.. kommer til å eie videre (vist de er flinke)

med så mange byer, så blir du litt paff :p
 

DeletedUser

Guest
Only noob tribes ftm.

Men hvorfor går alle postene på engelsk?
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke det nå, drar til Danmark om en time, så det går nok ikke..
 

DeletedUser

Guest
Quk1,if you think that you are stronger,come on Romania for some days,after the noob protection disapeared.You will not grow up any point more.:)
 

DeletedUser

Guest
Nei vel, vi får se hva som skjer da..

Men hvorfor skal jeg til Romania om jeg føler meg sterkere?
 

DeletedUser

Guest
Er ikke dette et norskt forum? Hvorfor må alt plutselig være på engelsk?
 

DeletedUser

Guest
dette er et norsk forum, og skal forholde seg på norsk ;) står i reglene
 
Topp