Nylig innhold av MrVictor

  1. MrVictor

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7273.
  2. MrVictor

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    Dæven, holder du fremdeles på? 7259
  3. MrVictor

    Ri ut stormen

    På tide med et verdenskart. Ble litt usikker på hvem som kriger mot hvem, og hvem som er på samme side, så delte opp i 4. Fint om partene kan ta seg en liten krigspause og oppklare hvis det er store feil.
  4. MrVictor

    Ryktetråden

    Adler Majorpain noe annet enn gråbyer?
  5. MrVictor

    -ST- vs INX/CUP

    Oppdatering til dere som ikke vil lese faktabørsen og ryktetråden: -ST- ønsker fred med CUP for å ha flere allierte mot BERM. Offisiell uttalelse og svar fra CUP avventes og kan forhåpentligvis forventes i løpet av helgen. Verden begynner endelig å bli spennende.
  6. MrVictor

    -ST- vs INX/CUP

    Nå som krigen har vart litt over en uke, er det på tide å få frem litt statistikk. Som vi ser har -ST- tatt 6 byer siden krigen startet - 2 mer enn Cup. Riktignok har ingen av sidene tatt byer av hverandre. Cup har derimot tapt 4 byer til BERM. Det skal sies at det har vært litt juleferie og...
  7. MrVictor

    Pilsing

    Såå, pils da?
  8. MrVictor

    Ryktebørsen

    Dette blir spennende. Mon tro om det handler om en topp 5-spiller som er stammeløs for øyeblikket. Endelig litt action på v30!
  9. MrVictor

    Stenging av V28

    Nystartet verden på .net nå. Nord-øst på w93 is the place to be. Komma komma.
  10. MrVictor

    Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Tyty. Gøy hvis det kan være med på å få opp aktivitetsnivået her.
  11. MrVictor

    Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Ny oppdatering siste 48 timene: Side 1: Stammer: Nice, [DK], [DG], TRS Side 2: Stammer: MM, GTFO, GTFOjr total erobringer: Side 1: 13 Side 2: 5 Forskjell: 8 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 2 Side 2: 4 Forskjell: 2 Poeng beregnet av den totale erobringen: Side 1: 19,161 Side...
  12. MrVictor

    Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Spennende. Ser ut til at det er MM som gir fra seg flest. Hvor lenge varer dette, og når kommer MM til å slå mer ifra seg?
  13. MrVictor

    Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    For at ikke faktabørsen, ryktebørsen og rykte børsen skal bli spammet ned av bitching om krigen som endelig har brutt ut, syntes jeg det var like greit å opprette en tråd om emnet. Tar forbehold om feil i hvilke parter som er med og på hvilke side, var vanskelig å finne informasjon når ble så...
  14. MrVictor

    Faktabørsen

    Er det WIC og BNP sin skyld at ingen vil gi dem motstand? Det er vel helst resten av verden som er kyllinger da.
  15. MrVictor

    Besvart ang det nye forumet

    Synes egentlig ikke oppdateringen er så ille som dere andre skal ha det til. Eneste endringen jeg kunne tenkt meg er å vise hvilke tråder/underforum som ikke er lest tydeligere. Det "dokumentarket" overfor hvert innlegg kunne for så vidt også vært fjernet, da det plager meg litt. Og nå finner...
Topp