Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
For at ikke faktabørsen, ryktebørsen og rykte børsen skal bli spammet ned av bitching om krigen som endelig har brutt ut, syntes jeg det var like greit å opprette en tråd om emnet. Tar forbehold om feil i hvilke parter som er med og på hvilke side, var vanskelig å finne informasjon når ble så mye frem og tilbake.

"Skikkelig teit med sånn tråd ass!!!". Greit, la den dø ut og bruk de ovennevnte trådene istedenfor.
Jeg gir det i hvert fall en sjanse. Litt nostalgi til slik forumene ble brukt sist jeg var aktiv.

Side 1:
Nice
DK med understammen DG
TRS

Side 2:
MM
GTFO med understammen GTFOjr

Offisielt ble vel krigen startet onsdag 5. april, så statistikken under tar utgangspunkt i dèt.

total erobringer:

Side 1: 76
Side 2: 41
Forskjell: 35

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 2
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 135,966
Side 2: 64,802
Forskjell: 71,164

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 33,802
Side 2: 11,232
Forskjell: 22,570

chart


1621jqh.jpg



Hadde vært gøy om vi kunne fått litt aktivitet på forumet ved hjelp av denne krigen, og andre topics ofc.
Personlig mener jeg at det skal kunne være høyt under taket i sånne tråder, og hvor partene gjerne må ta med så mye som mulig til bordet av sladder og fakta.

Kjør på, og good luck til begge sider!
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Dette blir spennende! Skal se om jeg ikke kan hjelpe til med å få liv på denne tråden etterhvert som jeg kommer hjem ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Side 1:
Stammer: MM, GTFO, GTFOjr
Side 2:
Stammer: Nice, [DK], [DG], TRS

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 102
Side 2: 150
Forskjell: 48

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 8
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 150,234
Side 2: 242,440
Forskjell: 92,206

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 18,447
Side 2: 43,268
Forskjell: 24,821

chart
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ok, la oss ta en titt på siste 48 timer også da:

Side 1:
Stammer: MM, GTFO, GTFOjr
Side 2:
Stammer: Nice, [DK], [DG], TRS

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 9
Side 2: 8
Forskjell: 1

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 5
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 13,271
Side 2: 27,877
Forskjell: 14,606

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 5,276
Side 2: 25,443
Forskjell: 20,167

chart
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Spennende. Ser ut til at det er MM som gir fra seg flest. Hvor lenge varer dette, og når kommer MM til å slå mer ifra seg?
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Kan være før du aner... Det jeg med sikkerhet kan si er at jeg river meg i håret og sutrer :confused:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
whiteden 10.04. klokken 01:08
ingen brudd på iapen og som vi og resten vet kommer dere til å tape om dere retter fokuset mot oss

White den 13/04 - ute av topp 25 og topp 50.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det har du helt rett i. Og hadde jeg enda latt det bli med det så... Men jeg forbeholder meg retten til å sutre i alle fall :p

chrome+tog+syl= no good

Har tatt en pause i sutringa nå da :)
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Hvordan er det mulig å lage et såpass møkktregt tog når 300ms tog er innebygd i spillet
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Det er ikke så lett å trykke på en knapp 4 ganger skjønner du vel? Personlig får jeg store problemer etter å ha trykket 2 ganger :s
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg forstod ikke helt i starten heller hva den der tullete funksjonen "legg til adelsmenn" var.. Trodde først det var spørsmål om jeg ville sende 2-3 adels i samme angrep.
Ikke alt skal være like lett å sette seg inn i, men når den "pensjonerte tw-spilleren" først har satt seg inn i det nye, og allerede mestrer det gamle.. Da er det en farlig combo ;)
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Takk for hyggelig innspill :D

Kanskje jeg rett og slett ikke visste det? Sikkert helt ufattelig rart, og nærmest forkastelig. Men ikke desto mindre et faktum :)
Joa kan se den egt, kom tilbake for første gang på en stund selv, og ble rimelig oppgitt når jeg hørte om innebygde adelstog, men skjedde før jeg skulle sende et tog selv ( men står for at 2s er møkk innebygd eller ikke)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
:D:D:D

Ja, skulle gjerne fortsatt, men nå har jeg dessverre lært meg at det er et levelig liv uten opera, så kan ikke love noe :p
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Ny oppdatering siste 48 timene:

Side 1:
Stammer: Nice, [DK], [DG], TRS
Side 2:
Stammer: MM, GTFO, GTFOjr

total erobringer:

Side 1: 13
Side 2: 5
Forskjell: 8

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 4
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 19,161
Side 2: 24,400
Forskjell: 5,239

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 874
Side 2: 19,850
Forskjell: 18,976

chart



Ser ut som MM har begynt å slå tilbake, og har tatt 3 av disse 4 byene. Alle Byene er tatt fra TRS.

Ellers i krigen ser det ut til at MM og Nice er de største bidragsyterne i krigen, på hver sin side. Kun basert på erobrede byer. Resterende stammer kan selvfølgelig ha bidratt mye med nukes ...
DK har hittil i krigen ikke mistet noen byer til fienden, men har til gjengeld bare erobret èn by. Samt èn by fra TRS - som er alliert i krigen. Kan dette være en utløsende faktor for ny krig hvis disse blir seierherrene? Eller har MasterMinds nå startet overkjøringen, slik at tiden etter krigen er noe Nice, DK og TRS slipper å tenke på?
 
Topp