Nylig innhold av Nikkox

  1. Kvartfinalen i TW-champion v 29

    Black magic vs the road of forgiveness -Nikkox vs Don Jon -Coller vs etriuss14 Madsebby vs radisson
  2. 16 dels i TW-champion v 29

    the road of forgiveness vs AwZuum Nebula vs radisson Black Magic vs vaffelmann Zara vs etriuss14 Mr.Martin vs Madsebby -Coller vs GONZALEZ13 - ezpz -Nikkox vs Fett Krul vs Don Jon - Jon FTW
  3. Spørsmålsrunde

    Jeg kan i hvert fall trygt si at jeg ikke har fått vite noe om en spion. Så hvis det skulle være en eventuell spion, så må det være en eller flere enkelte i MK som holder det skjult.
  4. Omkamp 32 dels TW-champion v 29

    Fett
  5. Spørsmålsrunde

    MK kommer ikke til å merge med BnP. Eneste stammen vi lagde som for å ha plass til flere medlemmer var MI for å til slutt få inn 2 kontoer som har vært med oss hele veien. Skjønner ikke hvorfor vi har fått på oss ryktet om å rekruttere alt og alle. Er det premade stammer på v30?
  6. Videoblogg

    https://www.grapheine.com/bombaytv/graphiste-en-ba93dc04ad59466f10b899a80d9ab22f.html Hvorfor ikke lage en ekstra dårlig en? :D
  7. Videoblogg

    Jon, din kødd! xD
  8. 32-dels TW champion

    Sau1 vs vaffelmann - Rune er flink til å lage vafler <3 Krul vs King bob - Vet ikke nok om disse spillerne. Madsebby vs leivdal444 Telvik vs the road of forgiveness - Satser på Magnar får kontoen sin tilbake snart! ;) -Coller vs Bluetube - Ganske klart hvem som vinner denne. Morten The Greater...
  9. Spørsmålsrunde

    Kanskje den dag Lord Mikkemus kommer på første plass ;) Når får Magnar tilbake kontoen sin?
  10. 64-dels i TW champion v 29

    Morten The Greater-Jonny98 Carl-Frederick-Sau1 Madsern-sondee heskey-Lord mikkemus - Alle vet at Mikke er bae og det er umulig å slå han i en fair 1v1. Tom50--Coller -john--Nikkox - Egen kamp Bluetube-MiGaReN Medlie-JustDoIT kicass-Vaffelmann torilloh-Crimatix Krul-tor henrik Bladezz-normennerne...
  11. Videoblogg

    Synes denne var bra jeg :D https://www.grapheine.com/bombaytv/designer-en-d9dfebffa6e9c0ea79818a544468618d.html
  12. Verden 29 Nyheter

    Var ikke mye internadling som skjedde. Mer merging.
  13. Faktabørsen

    Fakta er at Nikkox har tatt førsteplassen fra jj94 :D
  14. Topp 10 spillere

    Jj litt sur kanskje fordi jeg har adlet byer fra deg på én verden og to hp-runder?
  15. Topp 10 spillere

    Rettelse. Farmet 76.468 ressurser ;)
Topp