Spørsmålsrunde

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hadde vært noe. Jeg har nok for dårlig skriveferdigheter for det men hadde vært artig. Tror Det hadde vært noe for Robert?


Hvem vil du helst se et Intervju av på v 29?
 

Nikkox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kanskje den dag Lord Mikkemus kommer på første plass ;)

Når får Magnar tilbake kontoen sin?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Så lenge jeg gidder, nå som v30 starter er det usikkert da jeg blir å spille på Kreiz kontoen
Når starter v30?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det skal da veldig mye til :p Måtte sjekke det opp, den starter jo i morgen?

Vinner MK og familiestammen, og evt. når vinner de?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vinner den 8 mars

Stemmer det men pinappel skrev feil og skrev at den starta den 8 på off forumet ^^ Men er retta på nå ^^^

Er det bedre og ha en familie eller kjøre solo stamme messig?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
I dette tilfelle synes jeg familie er bare teit. Stammemedlem limiten er lav fordi de vil ha mange små stammer for å gjøre opp for det lave antallet spillere. Og da rekruttere alt og alle man får tak i for å bare merge i slutten ødelegger spillet. Har over mange verdener sett at det er et trekk man gjør når man føler medlemmene henger etter erfaringsmessig/aktivitetsmessig, og vil gjøre opp for det på andre måter.

Kommer MK til å merge inn med BnP også?
 

Nikkox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
MK kommer ikke til å merge med BnP.
Eneste stammen vi lagde som for å ha plass til flere medlemmer var MI for å til slutt få inn 2 kontoer som har vært med oss hele veien. Skjønner ikke hvorfor vi har fått på oss ryktet om å rekruttere alt og alle.

Er det premade stammer på v30?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hvor mange merginger har vel ikke skjedd gjennom verdenen i MK og MI?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor har ikke folk enda forstått at å kjøre feige triks som f.eks 4-5 familiestammer vil bare drepe .no sakte, men sikkert?
Eller.. folk har vel forstått det, så spørsmålet må vel bli; Når skal folk få baller nok til å faktisk sloss på flere fronter? Heller kjøre kortere IAP istedet for permanente allianser f.eks.
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hahah du var jo 100% enig i å ha allianse med MK også, når vi var AO og OA, stammene på 2. og 3. plass. Hykler much?
 

DeletedUser

Guest
For å presisere. Det jeg skrev der, er ikke myntet imot noen spesielle, men heller hele .no som en helhet.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Okey, bare så det er klart -Jeg var ikke involvert i rekrutteringene. Planen var hovedsaklig 7 stykker som Nikkox skulle ha med i stammen sin - det var det vi avtalte i starten. SWE var også ganske mye større en oss. Når vi gikk sammen ble vi ganske likt på størrelse. Det dere har gjort nå er å rekruttere enda mer når dere allerede har en god ledelse, og et samarbeid med BnP. Hvorfor vinne med å rekruttere og alliere? Mye artigere med en god krig.
 
Topp