Nylig innhold av Thelol100

  1. God kveld folkens !

    Har du virkelig ikke noe annet å bruke pengene på? :O
  2. ekans

    Oppdaget akkurat at man fikk ressurser for det, trodde man betalte f.eks. 1k, og fikk tilbake 700 ;) Edit: @tranxz Er ikke så ofte på forumet for å si det sånn :P De få gangene jeg er der, er det som oftest for å finne script. Men denne gangen måtte jeg bare uttrykke min frustrasjon. Synd...
  3. Ryktebørsen

    Han får ressurser for å handle på markedet.. F.eks. som tidligere nevnt han bytter 700 jern, og får tilbake 1k tre 30% ekstra ressurser for å handle litt på marked, det er vel en av tingene som ødelegger mest på denne verdenen ;)
  4. ekans

    Det er ikke bare 20% mer ressurser, men også halvering og ferdigstilling av bygninger ;)
  5. ekans

    @Tranxz I c, men er det ikke noe TWteam kan gjøre med dette?
  6. Faktabørsen

    Fakta: Denne verdenen er ruinert med premiumpoeng-instillingene.
  7. Milepæler

    Hva er vitsen? Man kjøper jo seg bare plass her uansett...
  8. Latterlige innstillinger

    5k koster rundt 450
  9. ekans

    Takket være de GENIALE innstillingene, er det nå mulig å kjøpe seg opp på førsteplassen. Halver konstruksjonstiden, deretter fullfører du. Instant build. I tillegg kan du jo også fuske litt med hvor mange ressurser du får i timen, og bygging av tropper. Grattis, TWteam, dere har nå offisielt...
  10. Latterlige innstillinger

    Må forresten nevne at jeg vil i likhet med redswan ikke bruke tid på V11 hvis det skal være slik som dette...:mad:
  11. Latterlige innstillinger

    Rett og slett TRAGISK. Ødelegger jo hele spillet! Han har jo adelsmann og fullt nuke før noen passerer 500 poeng uten å kjøpe seg opp...
Topp