God kveld folkens !

DeletedUser

Guest
Javel Gutter og Jenter. Som dere ser så liger jo seff eg på rank 1. Etter et stor fårbruk Premium idag ble litt forsinkelser på dette da men. Seff ble jo mye styr uansett , Men til fakta dette har blit gjort pga Innogames skal inse hvor idiotisk dette greiene er. Bryr meg lite om jeg svir av noen hundre lapper nok av dem der dem komer fra. Har jo nåd flere mål. .no største Multi sak og dette jaggu dette er morro ! (party) (giggle)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du er best! Knus all motstand og vinn alene! Eller med oss da, du kan velge.
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg kan godt joine deg;p haha nok lapper her og, selv om de forsvinner fooooort:p
 

DeletedUser

Guest
Lite å bruke pengene på på Klepp, Morten? ;)

Men seriøst, dette er noe jævla makkverk.
 

DeletedUser

Guest
Klapper for deg.

Håper Obama legger inn en fin fin tale til deg, det fortjenr du.
 

DeletedUser

Guest
Liker det morten driver med her, motbeviser alle som sier at penger ikke kan kjøpe seier med disse innstillingene :) Kanskje jeg kal selge den ene bilen min og få kjøpt en del pk også? :D
 

DeletedUser

Guest
Liker det morten driver med her, motbeviser alle som sier at penger ikke kan kjøpe seier med disse innstillingene :) Kanskje jeg kal selge den ene bilen min og få kjøpt en del pk også? :D

Hadde jo vært syyykt morsomt da :D


Selger straks Letten , 55k fra der da :D
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da må du huske eg forsatt går på skole. Og er 17 år gammal. og har ca 15k i månen i intekter som funker fett for meg,.

hehe ja, det var jo ikke akurat positivt å ha brent av 600k da, har ikke inntekt så her er det snart slutt på penger:s håper innogames tar hintet hvertfall, kanskje andre kanhjelpe til med å forsterke budskapet ditt?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Tror egentlig budskapet blir sterkest om bare en gjør det. På den måten kan ikke innogames komme å si at "nei men hallo! Det er jo ikke én som vinner - de er jo mange!"
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
er jo da sikkert måter vi kan hjelpe på;) som at ingen andre bruker pp, eller alle slutter på v11:p
 

DeletedUser

Guest
Ser hvorfor du gjør dette Morten. Og er litt enig i at der er bra gjort.
Men indirekte ødelegger du litt for andre, ikke helt din feil når de i toppen har rota til alt sammen men "Kjøp deg til 1st plass".
 
Sist redigert av en moderator:
Topp