Nylig innhold av Torg13

  1. Konkurranse ! Ny - Viktig !

    Hei. Jeg stoler på at dere arbeider hardt og godt!
  2. Taggescript - med små forrandringer.

    Jeg klarer fortsatt ikke å finne noe taggescript som fungerer etter siste oppdatering. I alle fall ikkke i opera og google crrome. Er det noen som har ett? T.
  3. Ryktebørs

    1 timer er en timer, mens 1 time er en time Ryktet om at jeg ikke klarer å sende adels med mindre enn 1 times mellomrom er betydelig overdrevet (en jaliafjær som forhåpentligvis kanskje kan gi meg ei hel høne?). Jeg klarte å sende adels som traff i løpet av 10 min en gang da!! Bare så...
  4. WARNING: Zippy tar det han vil ha uansett stamme

    Legge ut Det kunne jeg for så vidt gjøre, men synes vel strengt tatt at saken er såpass gammel at det har liten hensikt.
  5. WARNING: Zippy tar det han vil ha uansett stamme

    Torg13 Jeg har ikke pleid å besøke dette forumet, men registrer nå at jeg har vært et tema her. Jeg skal ikke dra i gang debatten igjen, men konstaterer at dette er en diskusjon jeg ikke har deltatt i. Det betyr også at deler av min argumentasjon heller ikke har kommet fram her. Det er det jo...
  6. Badc - dere har nå fått dere en krig.

    "For fun!!" Og så lurer jeg litt på hva man spiller TW for når det ikke er "for fun". Høres ut som noe traumatisk.
  7. Badc - dere har nå fått dere en krig.

    barmbarm Den store "barmbarm" virker å være en farlig spiller ja. Tror jeg melder meg på opplæring hos ... bambusbambus. Rene hulahulapiken dette jo!!
  8. Besvart Forskningsnivå ved støtte i V6

    Hei. Jeg klarer ikke finne noe i reglene om forskningsvivået på støttetropper i V6. Jeg har inntrykk av at det er sånn at alle støttetropper får det forskningsnivået som gjelder i den byen de befinner seg, og ikke i den byen de er sendt fra, selv om paladinen følger med. Stemmer det? I så fall...
Topp