Badc - dere har nå fått dere en krig.

DeletedUser

Guest
Av hvem grim? (psst, liten felle her altså)

Nei, hvem som var først ute med noe lignende aner jeg nå ikke. Min første ca solo krigserklæring er bare to og et halvt år gammel, så jeg rippet vel av noen jeg også :)

Men du har kanskje en nogenlunde realistisk sjanse til å, du vet, ha en adelsmann eller to kanskje?
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Gjort det samme selv en par ganger skjønner du, så hadde håpet du skulle dra fram noe av det =)

Men med en slik tankegang vil jo alt som gjøres her på forumet være en rip-off.
 

DeletedUser

Guest
Gjort det samme selv en par ganger skjønner du, så hadde håpet du skulle dra fram noe av det =)

Tror ikke jeg har lagt merke til det. Linky? Det er jo ( nesten ) alltid underholdene lesestoff!

Men med en slik tankegang vil jo alt som gjøres her på forumet være en rip-off.

Sant. Bryr meg ikke :)
 

Habesha

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Øhm, nei? Du klarte å overtale de tre største pysene i stammen ved å si at du skal gi dem opplæring? MY ASS!

Kom igjen Bambam, vi i BadC venter på deg. Vis oss hva du kan. Hvist du kan noe i det hele tatt da....
 

DeletedUser

Guest
Øhm, nei? Du klarte å overtale de tre største pysene i stammen ved å si at du skal gi dem opplæring? MY ASS!

Kom igjen Bambam, vi i BadC venter på deg. Vis oss hva du kan. Hvist du kan noe i det hele tatt da....

Er nok ikke derfor vi gikk over, og noe opplæring trenger jeg absolutt ikke :)

Om BamBam har lyst tror jeg han faktisk kan ta ut BadC uten prob :D
 

DeletedUser

Guest
jasså

du bambam, tror du at du er gud å kan bestemme over alt å alle du el?

det som er måten din å spille på, true andre til stammen din, å sier dem nei så begynner du å slenge dritt? å true med alt mellom himmel å jord?
 

DeletedUser

Guest
du bambam, tror du at du er gud å kan bestemme over alt å alle du el?

det som er måten din å spille på, true andre til stammen din, å sier dem nei så begynner du å slenge dritt? å true med alt mellom himmel å jord?

Bambam kjører solo :p
 

DeletedUser

Guest
Nei? Han er lederen i stammen min på V3, gidder ikke krige mot han da, når vi i tillegg spiller på V6 for fun :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som sagt, spiller på v6 for fun, hadde ikke giddet å ta meg orket med å være spion. Er ikke veldig fan av spioner uansett så :) BadC er ikke så mye å skryte av akkuratt da :p
 

Torg13

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
barmbarm

Den store "barmbarm" virker å være en farlig spiller ja. Tror jeg melder meg på opplæring hos ... bambusbambus. Rene hulahulapiken dette jo!!
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, spiller på v6 for fun, hadde ikke giddet å ta meg orket med å være spion. Er ikke veldig fan av spioner uansett så :) BadC er ikke så mye å skryte av akkuratt da :p

nei er ikke mye å skryte av flyktninger å feiginger heller
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hei, frøken Habesha og fru tornado.

Jeg har aldri påberopt meg å være gud, ei heller truer jeg med alt mellom himmel og jord. Fakta er at jeg tror verken på Gud, dodraugen eller nissen, og mellom himmel og jord er det luft. Selv om luftige trusler er morro her på forumet, så har det aldri skadet noen her på V6. Ja, foruten stammen deres da..

Det med denne opplæringen var mer ment som et tilbud til de av dere som ikke ønsker å slutte med spillet selv om dere møter litt motgang i starten. Noe de aller fleste spillerne som har blitt virkelig gode har møtt. For det er jo nettopp i motgang en ønsker å forbedre seg, i alle fall er det sånn med meg.. Jeg påpeker også at det er langt fra sikkert at jeg kan lære dere noe i det hele tatt. (Jeg er gjør ikke dette for å kødde med nybegynnere av spillet, artig jo flere vi er vet du ;)) Men jeg har det med å få dårlig samvittighet ovenfor de jeg makter å adle, så for min egen del ønsker å gjøre noe med dette.

Hadde de vært pyser, så hadde de nok heller blitt i stammen deres, mens det faktum at de forlot stammen deres sier at de ønsker mer ut av denne verdenen enn å bli dratt ned i søla av en selvproklamert gud..

Det at det tok litt tid har jo selvfølgelig med det faktum at et medlem i en av deres allierte stammer forsøkte å knipe til seg enda en by i min umiddelbare nærhet, fyfy.

Men jeg får straks flyttet fokuset dit det bør være^^

God natt.

Når dere fram før 24.00 bør dere jaggu sendee asap
 

Torg13

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
"For fun!!"

Og så lurer jeg litt på hva man spiller TW for når det ikke er "for fun". Høres ut som noe traumatisk.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
For mange kan det bli veldig traumatisk..

Prøver å berge disse for dette kjære
 
Topp