Nylig innhold av -tosa-

  1. -tosa-

    Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Jeg driver selv med en stor offansiv mot mine fiender, men på grunn av dette som har skjedd, vil jeg ønske fred. jeg er ikke like påvirket som mange andre kan være, men jeg tar hensyn til de som kan være det. så Ja for fred fra meg.
  2. -tosa-

    BuRn - i ettertid

    du vet hvordan du skal få det sagt gamle venn:) du vet det godt:)
  3. -tosa-

    Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    ja det er merkelig, men som sagt er han lei. han har gitt dybde om at han er lei, og vil forsvine fra TW for godt snart. om jeg ikke har misstolket han.
  4. -tosa-

    Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Dette er et lagt og Kjedelig innlegg. han har fått mye kretik mot ting som ikke stemmer. jeg har kontakt med han og ikke alt stemmer i det hele tatt.
  5. -tosa-

    TWradio

    ok, skal se om jeg finner noen
  6. -tosa-

    TWradio

    jaja, men er det noen som kan si meg hvem jeg skal ta kontakt med
  7. -tosa-

    TWradio

    jeg mener det er noen svenske DJ som styrer det noen tidspunker i døgnet, så er det en forhånds stilt data med musikk som styrer
  8. -tosa-

    TWradio

    hehe, men det er bare bra musikk der, derfor vill jeg skryte til dem som styrer dette
  9. -tosa-

    TWradio

    du går på startsiden til TW så går du på vertøy linja helt øverst, og trykk TWradio, så får du muligheten til å laste ned radio kanalen til ditt avspilings program.
  10. -tosa-

    spiller og hører på TWradio, kan ikke bli lei. dette er som skapt for meg,

    spiller og hører på TWradio, kan ikke bli lei. dette er som skapt for meg,
  11. -tosa-

    TWradio

    hei, jeg lurer på om hvem jeg skal kontakte om radioen?? jeg har noen forslag til tekno låter, pluss jeg elser radioen:):), dere i studioet sender heletiden min favorit musikk:). og hører mellom 2- 6 timmer i døgnet på radioen. og blir aldri lei. men ønsker noen ekstra sanger inn. så hvem kan...
Topp