TWradio

-tosa-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hei, jeg lurer på om hvem jeg skal kontakte om radioen?? jeg har noen forslag til tekno låter, pluss jeg elser radioen:):), dere i studioet sender heletiden min favorit musikk:). og hører mellom 2- 6 timmer i døgnet på radioen. og blir aldri lei. men ønsker noen ekstra sanger inn. så hvem kan jeg ta kontakt for å skryte på radioen, pluss gi noen ekstra tips.:cool:
jeg er selv en liten DJ man, lager noen sanger selv. og derfor passer TWradioen i blinken for meg.
jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten?:confused:
 

-tosa-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du går på startsiden til TW så går du på vertøy linja helt øverst, og trykk TWradio, så får du muligheten til å laste ned radio kanalen til ditt avspilings program.
 

DeletedUser

Guest
takk... Har nok ikke sett det da jeg aldri er på hoved sia... Er logget in hele tia :p
 

-tosa-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe, men det er bare bra musikk der, derfor vill jeg skryte til dem som styrer dette
 

DeletedUser

Guest
Techno er best :D hører på det hele tiden begynner dem og spille techno så ska eg hør på radioen
 

DeletedUser

Guest
Er noen svensker tror jeg. Den radioen er felles for TW.dk, .se og .no
 

-tosa-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg mener det er noen svenske DJ som styrer det noen tidspunker i døgnet, så er det en forhånds stilt data med musikk som styrer
 

DeletedUser

Guest
Svensk purk satte meg i fengsel i 1 måned :( derfor liker jeg ikke svensker
 
Topp