Nylig innhold av tycoona

  1. Takker for denne gang!

    Da var det over :) Vil takk for en god runde. Vil spesielt takke Royal , TrippelS(love) , Reaper og alle andre som var med på å gjøre dette mulig ;) Håper vi alle sees neste runde :)
  2. TW-Champion v11 - Semi Finals

    01 Dominator vs Chaosisalex 02 Lilo og Stitch vs cleo Her er jeg ikke litt i tvil en gang om hvem som vinner.
  3. Avslutte hp nå ??

    Helt klart. Det er nesten ikke noe igjen å adle , selv adler jeg nå bare for å ha noe å gjøre og det er ikke mye å skryte av de jeg adler. Ikke når jeg nuker engang møter jeg særlig tropper.
  4. rate en spiller :)

    Lord Advocatus diaboli: Poeng: Vokst javnt og er en av de 10 beste på hp så 8/10 ODA : 692,798 Ikke dårlig , men ikke best heller 7/10 Kart : Ligger godt til i forhold til resten. 10 /10 Stamme: Grunnlegger av YD ja , men en av oss i ZF nå (angel) 10/10 Rykte: Ikke hørt så mye om...
  5. TW Champion Runde 3!

    01 Jeeeeeeright – SoRandom------Vil nok bli javnt her ja , men tror Jeeeeeeright ville tatt denne. 02 Navn er for pyser – trippleS-----Trenger jeg å si noe? 03 Lord Advocatus diaboli - Royal Shaco -----Easy match 04 X O C O X - SkogensKongLe-----Her vil nok kongla vinne glatt.
  6. TW Champion - Andre runde!

    01 X O C O X - Vollar 02 Fini115 - Royal Shaco- Ikke så mye å stille med der nei. 03 SkogensKongLe - extreee 04 jonnernxD - SoRandom 05 Tycoona - trippleS------Fair kamp (angel) 06 -SNiCK- - Lord Advocatus diaboli 07 Navn er for pyser – 666 CallMe 08 King Hårek the wise -...
  7. Ryktebørsen

    Forskjell på en stamme som en helhet til en enkelt spiller. At det ryktes at ZF vinner åkesom er jo ikke tvil , men at en enkelt spiller tror h*n er så mye bedre enn alle andre etc det er å være cocky :P
  8. TW Champion HP4 - Føste runde!

    01 Fini115 – Xphoras 02 Vollar – Fini 03 X O C O X – ikaros1 04 Lord Advocatus diaboli - Potter- 05 Jarned – Tycoona 06 Jeeeeeeright - Lord Imp(angel) 07 Lady Jerry – 666 CallMe 08 oppne - -SNiCK- 09 SoRandom – WhatTheHell 10 Royal Shaco – cannavaro(yes) 11 extreee - Mr...
  9. største opplevelsen /nedtur

    Største opptur : Hvnet blant topp 20 spillere og møtt mange gamle kjennte Største nedtur : Mistet venner da de ikke skiller game fra irl.
  10. Ryktebørsen

    (giggle) Ryktes at ZF vinner i uansett hva som måtte komme (clapping)
  11. TW-Champion v11 - Second Round

    01 Poderoso vs Tequilla 02 ekans vs Lilo og Stitch 03 solaas vs cleo 04 Henry001 vs Hophoolio 05 Tomahawken vs Chaosisalex 06 Chrk1 vs Decrypt 07 CastorTroy vs lord even 08 Dominator vs Murmel
  12. Ryktebørsen

    Ryktes at X O C O X er på vei ned (giggle)(clapping)
  13. Hvor mye har folk farmet?

    9.287.862.
  14. Ryktebørsen

    Som du sa enkelt spillere vilket her er snakk om bror med noen venner ;) Hvem som helst hadde da gjort det , om de ikke virkelig mislike sinne søsken da (giggle)
  15. Ryktebørsen

    Ryktes om mange som ikke vet hva de snakker om :rolleyes:
Topp