Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
det tviler jeg sterkt på at du ble :D hvertfall til og komme inn i ZF. iom at det er 2 leder og jeg er en av dem ;)
 

DeletedUser

Guest
Trenger da ikke vite særlig mye? Toppstammen og den klare favoritten rekrutterer en del mindre spillere som er noen av de eneste aktuelle spillerne til å gjøre noe motstand mot ZF. Og så klager dem på at motstanden er for dårlig? Syns det virker litt rart jeg...
 

DeletedUser

Guest
rustern :D

når det gjelder hårek så er deet broren til royal her . og vi har hjulpet han og få en del byer der :) så er jo en selvfølge at han kommer inn . at han tar med seg noen gode kompiser kan ikke jeg si nei til . men dette har ligget i kortene leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge :) motstanden hadde nokk ikke blit noe stor forskjell uansett her . we are the winners :) eneste vi må gjøre nå er og holde sander ute av stammen til vi vinner alt :) men sniken prøver og snike seg inn i alle kanter fortsatt :D
 

DeletedUser

Guest
og btw hadde det vært noen som kunne gitt oss lit motstand hadde det vært honour ,tranzx og de gutta der som kunne gitt oss litt motstand hadde de ikke vært så feig og snike seg inn i vår stamme hvor de visste at de ikke var ønsket . men den tid er over nå så nå er det bare en vei det går fremover og det er opp opp oppp :)
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Som du sa enkelt spillere vilket her er snakk om bror med noen venner ;)
Hvem som helst hadde da gjort det , om de ikke virkelig mislike sinne søsken da (giggle)
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
whatever.

Vi synes bare at det er litt merkelig at dere tar inn halvaprten av de gjenværende motstandsfolkene når dere klager over motstanden.
broren til royal e greit, men ikk når han drar mqed seg 7 til...

PS: Selv om det er ganske obvious hvem som sender negative ryktepoeng, skaff baller til å signe neste gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Denne verdenen var allerede avgjort før vi rekruterte.

Så enig whatever.
 

DeletedUser

Guest
Men måten Honor og Tranzx spilte på denne verdenen irriterer meg litt. De er liksom de eneste folkene som kunne ha laget en stamme som kunne ha gitt oss motstand og de valgte og joine ZF av sikkrehets grunner.
 

DeletedUser

Guest
for å sammenligne så kunne også vår premade ha gjort det samme. Vi kunne spredt oss til alle kontinenter og joinet hver vår stamme. Kriget med bare fiender utenfor premaden for og så til slutt (når vi har utnyttet stammene maks/spionert/sabortert og leder rått i poeng og tropper) leave stammene for å rense resten av verdenen.

Det vi istedet gjorde var å rekrutere litt i starten(de som fikk joine premaden late burde egentlig føle seg heldige), for og så spille fair med en stamme uten å plante spioner i andre stammer. eneste vi har rekrutert er faktisk angel, diablo, kann nicht og skruff. Neste server tipper jeg vi ikke tar inn andre utenfor premaden ettersom at diablo angel og kann nicht har skadet stammen mer enn de har gitt stammen.

Håper flere satser på sterke premades istedet for å rekrutere flesteparten av spillerne etter serverstart! Den største faktoren til vår suksess er en sterk premade, det er ingen hemmelighet. :mehe:
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
for å sammenligne så kunne også vår premade ha gjort det samme. Vi kunne spredt oss til alle kontinenter og joinet hver vår stamme. Kriget med bare fiender utenfor premaden for og så til slutt (når vi har utnyttet stammene maks/spionert/sabortert og leder rått i poeng og tropper) leave stammene for å rense resten av verdenen.

Håper virkelig ikke at du ser på deg selv som en fair-play spiller hvis du IKKE gjør det...
Greit nok at tw er et strategispill, men det er bare dirty play og burde ikke engang vært en mulighet.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
øhh skj-ønte ikke helt hva du mente der navn ...... men en ting jeg vet er at kongla her mer skills i lille tåa si enn det du har i hele kroppen din ;)
 
Topp