Nylig innhold av Ziggi

  1. Ziggi

    Ryktebørsen

    Just4fun er så wannabe...
  2. Ziggi

    Nei, ikke nå, men gir deg beskjed når jeg skaffer det (forhåpentligvis ganske fort:)

    Nei, ikke nå, men gir deg beskjed når jeg skaffer det (forhåpentligvis ganske fort:)
  3. Ziggi

    Krigserklæring fra 3.14

    Stakk innom tw idag for å se hvordan det gikk og jeg ble glad for å se at TD fortsatt eksisterer og ikke har mistet mye poeng. De har jo ligget veldig stille, men det er jo vanskelig å vokse når man blir færre og færre medlemmer. Ser at statsen ikke er så bra for TD, men utifra spådommene...
  4. Ziggi

    Topp 20 stammer - V8!

    Så det:) Men som sagt regna jeg med han kom med fakta, men det gjorde han ikke, så det gjorde at jeg skrev en feil.
  5. Ziggi

    Topp 20 stammer - V8!

    Som sagt er jeg ikke i TD, jeg gikk utifra at dere også var i krig med TD når Jeeey sa at TD blir overkjørt av 3.14, TSFS og WD. Jeg hadde ikke hørt noe om at WD var i krig med TD, men når Jeeey sa det regna jeg egentlig med at det var sant. Invincebul: Jeg har ikke sagt at vi har gjort...
  6. Ziggi

    Topp 20 stammer - V8!

    Selv er jeg ikke med i TD lenger, så jeg vet ikke helt hva som foregår der nå... Tror det begynner å bli litt slapt nå, men som sagt så håper jeg at TD på en mirakuløs måte tar det her:) Hadde bare de "allierte" Skjerpa seg litt og hjulpet TD med å angripe kunne de kanskje hatt en mulighet.
  7. Ziggi

    Topp 20 stammer - V8!

    Litt morsom info: Stillingen mellom TD og 3.14 er 14 - 15 om jeg ikke tar helt feil. Så overkjørt blir de vel ikke. TD har jo lenge ledet statistikken mot 3.14. Det er vel ikke veldig mange som hadde regna med at TD alene skulle ta 3.14, TSFS og nå også WD... Ja, de har kanskje noen...
  8. Ziggi

    Krigserklæring fra 3.14

    Fordi stefaren min har satt sperre på div. nettsider.... Neida, jeg vet egentlig ikke hvorfor... Men seriøst, jeg slutter på v8 fordi jeg må få mer tid til ting irl:) Mye mer morosamt og være med venner enn å sitte å farme gråbyer:o
  9. Ziggi

    Krigserklæring fra 3.14

    Hvis du vil kan du få adressen min, så kan vi kanskje ta en kopp kaffe eller noe? Kanskje vi kan bli venner? Fortelle vitser og klø hverandre på ryggen?
  10. Ziggi

    Krigserklæring fra 3.14

    Siden jeg nå skal slutte her på v8 legger jeg igjen en liten gave! http://no8.tribalwars.no.com/public_report/d7d210a418e389116d6c5edd3236c8c0 Jeg vet det var mini nuke og uten rams og kata. Jeg sendte bare ut noen fakes med et angrep inni og den traff perfekt! Hade og lykke til...
  11. Ziggi

    Ryktebørs

    Så flink du er! Vil du ha en godbit?
  12. Ziggi

    Ryktebørs

    Kan ikke sende noe tog på deg enda-.- Har for lite poeng... Revolveris13, du suger.
  13. Ziggi

    Ryktebørs

    Ettersom jeg har spilt i snart tre dager har jeg ikke fått ram enda, så jeg får sende spyd-.-
  14. Ziggi

    Ryktebørs

    Gidder jo ikke se på signaturen til alle da;P Spessielt ikke til kermit..
  15. Ziggi

    Ryktebørs

    Haha? Si meg hva du heter ingame, så kan vi se hvem som sender best tog:)
Topp