Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Jeg er kuken.

Du vet at jeg får ikke mindre lyst til å spamme av at du klager på det?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du er tilfeldigvis min nabo og det står at du skal slutte :eek:

Eller, nabo og nabo.. Litt nære hvertfall
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Siden jeg er lei av å få det samme spørsmålet på skype nå, så legger jeg det ut her.

Nei rykte om at jeg spiller på tribalwars serveren her i norge er feil.
Jeg har ingen konto og har ikke planlagt det heller med det første.
Klarer meg fint på offentlig forum.

Sånn da er det sagt da slipper jeg å høre flere rykter eller spørsmål om jeg spiller eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Renegade90 er oppmerksomhetssyk og har gjort et comeback på forumet til .no, selvom han påstod at det aldri kom til å skje da han forlot v2.
Ryktes også at ingen andre enn nevnte person har forespurt om hanselv spiller på v9.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Renegade90 er oppmerksomhetssyk og har gjort et comeback på forumet til .no, selvom han påstod at det aldri kom til å skje da han forlot v2.
Ryktes også at ingen andre enn nevnte person har forespurt om hanselv spiller på v9.

bump.......................:) Redswan virker ganske søt. liker han. :)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at Renegade90 er oppmerksomhetssyk og har gjort et comeback på forumet til .no, selvom han påstod at det aldri kom til å skje da han forlot v2.
Ryktes også at ingen andre enn nevnte person har forespurt om hanselv spiller på v9.

1. Et lite gjensyn på forumet er da vel ikke nødvendigvis et comeback.
2. Lille sytepaven, finn deg en grav eller no ;) Oh yeah, i know "I am the best in the world at what i do" Få slike som deg til å bli hissige og syte å klage.

Klart det er gøy å få deg og andre til å irriterede dere over meg og hate meg såpass mye. Det gir meg noe å le av :D
Det er jo bare et spill, men allikevel klarer man å irritere på seg en haug av dødsseriøse spillere som griner over kontoen sin.
TW må vel være et av de spillene folk nesten begynner å dø av når de mister byer.
Nesten som å miste kontoen sin i wow og kaste seg ned i senga å syte å klage. eller din mor sperrer kontoene dine. Er jo nesten katastrofe. Men en ting skal folk ha, å vite at folk fortsatt snakke dritt om meg i skypechatter og andre steder, gir meg bare noe å le av :) Da har jeg oppnådd det som lenge har vært greia, irriterede og kose meg på andres bekostning av seriøsiteten av et teit spill haha
 
Sist redigert:
Topp