Søkeresultater

  1. 10/10/08. Topp 20 Opinions, again...

    1 Elite - slår fra seg 2 NoVi - har hørt masse drit om dem gjennom tredjepersoner... men skal ikke dømme 3 Yamato - yay 4 ninjaz - Ingen kommentar 5 -Rome- - er så mange som heter rome/roem/roamejahajwkj... blander dem 6 NuVi - understamme 7 DISA E - kjekke folk 8 D-Yato - Our minifolks...
  2. K55 Plax hva skjer A?

    Dette begynner og bli litt dumt. Hovedpunktet er at Plax ikke er en flyktning. PUNKTUM, det er ingenting som påpeker at han er flykting. Ferdig med det. Angående alliansen med dere... dere brøt den, og så vil dere ha IAP. Slik funker ikke verden. Vi tok inn Plax på grunnlag av at, ja, han ER...
  3. K55 Plax hva skjer A?

    Haha, det har du jammen meg rett i Zanmato, det har jeg ikke lagt merke til :D Men han var virkelig en syteunge :S Utallige ganger jeg har sendt ham støtte... Visste ikke at noen tok ham inn, han er jo en person som ikke kan stoles på, forstår ikke hvorfor han gav info videre til WAR -.-
  4. K55 Plax hva skjer A?

    Det er blitt sagt mange ganger. En person som blir omtalt som en flyktning, er en person som joiner en stamme for og få støtte, hjelp til og holde seg i live. Plax gjorde aldri dette! Har ikke fulgt med på forhandlinger mellom Zanmato eller Plax, og det trenger jeg heller ikke for og svare på...
  5. K55 Plax hva skjer A?

    Er det noe problem da? Extra firepower dette her :) Har lest her, og bemerkningene mot Yamato som har invitert Plax, burde vi i Yamato ikke bry oss om. Slike dumme kommentarer tar jeg ikke på alvor. Når en person beveger seg vekk fra temaet og begynner og hakke istedet for og argumentere, betyr...
  6. War rapport, Humiliating :D

    IRRELEVANT!! But anyhow :D Lulz.
  7. War rapport, Humiliating :D

    ._. Anyhow, i got warned by posting this. Been told i would have got many angry messages from people not having anything to do about it ... Which i've recieved :P
  8. War rapport, Humiliating :D

    wowowow... wait a minute, i have nothing against polish players lol :P Why should i?
  9. War rapport, Humiliating :D

    I was lucky indeed, even so. I just found it so damn funny. And yes, i had allies near me, but when i found out that i was under attack, i had to react in 1 hour, so i asked my ally Seigmann... who was'nt there at the moment, not even phsycodilious. But even so, my men returned as backup...
  10. War rapport, Humiliating :D

    Jeg er norsk, men skriver følgende melding på engelsk så stammen WAR, som er polsk, skal forstå skikkelig. After some small attacks on a players village from the tribe "WAR MACHINE", he responded with this: Angriper: Wioska barbarzynska Landsby: =001= Wioska barbarzynska (544|520) K55...
Topp