Søkeresultater

  1. Infraction ?

    Kan admin / mod fortelle meg hvordan poeng systemet fungerer ? Du blir bannet når du har X antall poeng, men hvor mange, og hvor mange får jeg for de forskjellige bruddene på reglene. Og, blir poengne nullstilt når jeg når X antall poeng som må til for og bli bannet ?
  2. Admin / Mod. Regler ?

    Hva har egentlig en moderator og en Administrator lov til ? Jeg føler på en måte at dette burde klareres opp i for *Kremt* noen få missbruker kanskje den tilliten de har fått, til og foreksempel banna folk fra forumet uten addvarsel eller stenge forumene deres fordi "det er bare en sammtale...
  3. IB - In need of Quality Control

    Ayo my quality control, captivates your party patrol Your mind, body, and soul For whom the bell tolls, let the rhythm explode Big, bad, and bold b-boys of old Many styles we hold, let the story be told Whether platinum or gold, we use breath control So let the beat unfold, intro on drum roll We...
  4. Racism

    It was interesting, open both of them!
  5. Utfordring!

    Til alle som vil ha litt motstand i kveld, og har tenkt og være våken mellom 2300 og 0500 jeg utfordrer deg til Speed! Det blir Cat natt, forklaring finner du her. http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=97312 Snakkes der da ? Hyggelig ;)
  6. Utfordring!

    Til alle som vil ha litt motstand i kveld, og har tenkt og være våken mellom 2300 og 0500 jeg utfordrer deg til Speed! Det blir Cat natt, forklaring finner du her. http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=97312 Snakkes der da ? Hyggelig ;)
  7. Bilder til Scripts ?

    Hvordan type bilde skal jeg bruke på scrips når jeg adder dem i hurtigbaren ? :confused:
  8. Speed !?

    Når kommer speed serverene til Norge ? :o Jeg har i løpet av de siste 6 ukene har jeg geimet speed på .Se! Noe jeg føler er feil med tanke på at jeg ikke liker svenskene -_- Så, hva mangler dere for og kunne lage en speed server ?
  9. Spillere top 20 - meninger

    1 Brann2006 2 LeoN2010 3 Bunnpris 4 nomine 5 Balle Klorin 6 magic dude 7 terhals 8 Uglefisk 9 Navaji 10 MrMekk 11 Lady Ibex 12 kemp23 13 Eurosis 14...
  10. Sang fra Navaji til TMR fam

    Nu hold du k***t hvis du prata drit om mæ og akademikeran og si at Navaji kun rappa om å røyk h*sj æ trukke du får rukke å snudd dæ fort nok te å se kem som slår du hakke noe ære, du bare fær med det dær'e! tar du han billy skal æ vis dæ kem som e mann nu hold du k***t, du e et komplott...
Topp