Bilder til Scripts ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvordan type bilde skal jeg bruke på scrips når jeg adder dem i hurtigbaren ? :confused:
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvordan type bilde skal jeg bruke på scrips når jeg adder dem i hurtigbaren ? :confused:

Trenger ikke bruke bilder ;) Kan la det stå tomt..

Om du vil ha ett bilde så kan du jo bare høyreklikke på f.eks LC bilde og kopiere bildeadresse også lime det inn i boksen hvor bilde linken skal være..
 

DeletedUser

Guest
...og som ser ut til å ha litt problemer med å virke. Spesielt mass-recruit. Kopierer det direkte fra W13 hvor det virker, som har de samme innstillingene, men neida...
 

DeletedUser

Guest
...og som ser ut til å ha litt problemer med å virke. Spesielt mass-recruit. Kopierer det direkte fra W13 hvor det virker, som har de samme innstillingene, men neida...

Var det jeg også fant ut, kom bare "NaN" i alle rutene...
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Et tips som burde holdes for hemmelig : )

Er "litt" imot alle scripts : )

Men, gir alle(ALLE på spillet, alle som har konto) meg 100 premium poeng så kan jeg tenke på det.. Ok ? (A)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Eller så kan jeg trekke ut alle troppene av Gerinomoo og du må vente i 50 timer før du i det hele tatt får sendt det annensteds? :D
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er en mulig het, men da mister du muren din, HQ og og Brakka :p

Kommer noen rams og Cats skjønner du ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er en mulig het, men da mister du muren din, HQ og og Brakka :p

Kommer noen rams og Cats skjønner du ;)

Alt er merket og klappet og i orden selvsagt.

Menmen. Scriptet kan ikke være veldig vanskelig å få til siden tross alt du har klart det :)

Nå må vi gi oss her før jeg må få glitter til å gi meg infraction.
 

DeletedUser

Guest
Har noen andre som har et som virker, så Navaji kan leke barnslig så lenge han vil.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp