Søkeresultater

  1. Vixen v/ stammen AV

    Bra saker nok en gang:) Spilleren er rimelig ukjent for meg. Dette er bare bra,trenger vel ikke intervjue bare gamle travere her inne.Deres meninger har vi jo hørt før. God lesning,fortsett med dette.
  2. V20 første intervju v/ Chaosisalex, St. Augustine og Hoffa1

    Knall bra,god lesing.Skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere når folk faktisk gjør en kjempe innsats for å få ett aktivt og godt forum. Hadde 2% av det som står på dette forumet vært av en slik kvalitet som dette,så hadde forumet vært mere besøkt og hatt større aktivitet.
  3. V20 - Ryktebørsen

    Ryktes at jeg er en av de som kommer å tar deg Villa;)
  4. TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

    Nope,så enkelt har det blitt.Hehhee,du hadde vel blitt lang i maska hvis det hadde vært på verden 2:)Du hadde brukt 5-8 nukes på å tømt en by for meg,adelstog på tur 3 min etter byen var tømt,muren nulla.Så smakk toget ditt klistra i muren min på nivå 20,med litt over en halv deffby på innersia...
  5. TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

    Joda,jeg mener det var mye hardere får,nå kan du jo faktisk sitte å halvsløve og ikke det en gang ,og enda surfe deg opp på topp 10 på en verden. Slikt det er blitt nå,trengs det ikke skills for å hevde seg,hjelpemidlene er enklere alt er enklere.Jeg hevder at de som holdt seg på topp ti på...
  6. TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

    Icekebab,er ett must at han må med.
  7. Livet må nesten leves.

    Lykke til videre
  8. Faktabørs

    Ja,de setter sikkert pris på at det blir gjort slikt:mehe:
  9. Faktabørs

    Baahhhh,fakta er at du snakket tull her,jeg føler meg grundig lurt.
  10. Faktabørs

    Åååååååå,skal dere oppløse stammen:)
  11. Spørsmålsrunde

    Kan telles på lille fingeren. Når ikke Teemo merger med noen,hvem blir da først til å merge?
  12. Takk for meg

    Bahhh,skjer vel det samme med både Cleo og Villa,blir vel borte en stund.For deretter komme tilbake.Klarte holde meg ett år,så skulle jeg bare inn å kikke litt.Dermed var det gjort.Kos dere så lenge dere klarer uten TW,og velkommen åter:)))
  13. -NB-sier takk for seg.

    Dette er en trist stund for de fleste medlemene i -NB-,men også en liten lettelse for flere av oss.Vår stamme har gjort seg bemerket på slagmarken V5,mye arbeid er lagt ned og mere kunne vært gjort,men nå strekker rett å slett ikke tiden til mere. Vil med dette takke alle medlemene våre som...
  14. Spørsmålsrunde

    For å skape sjanse mot at PMS vinner verden 5?Ingen tror jeg,men det er vel spillere her som kan gjøre det til en seig seanse.PMS er nok blitt for store til at noen kan nekte de seieren her. Utfallet av denne verdenen har vel egetlig vørt rimelig gitt etter PMS og BERM sin merg. Flere spikre i...
  15. Top 20 spiller

    Ja,det gjorde du vel din pyroman,og legg nå vekk den bensinkanna;) Man har jo ikke mere moro enn man lager selv.
  16. Top 20 spiller

    Bare for å sette ting litt på plass her.Den orginale Granpa er på kontoen sin,det har heller aldri vært noen andre der.Selv om ryktene gikk på at både den ene og andre satt på denne kontoen.Vi bare ikke avkreftet dem,men heller helte litt mere bensin på bålet. Ryktene skyldtes vel inaktivitet i...
  17. Ny 20:20-klubben

    Hvis dere skal inn der,så slenger jeg ved en søknad herfra også:)
  18. Ryktebørsen

    Dæven ,der ble du avslørt av Morten:)
  19. Spørsmålsrunde

    Hei,ikke glem rulatoren min som står der borti hjørnet,viderefører spørsmålet til J4F jeg.
Topp