DeletedUser
Guest
han finner meg på v17 4
han finner meg på v17 4
han finner meg på v17 4
du finner meg også på v16 da. er enig med de 2 over her
men nå tar vi bare og avslutter denne samtalen her,før dakpao lager nytt forum.
så da sier vi du er best sånn at du blir glad
Han er jo best også da, så jeg skjønner ikke problemet ditt, sondre. Du mista all respekt jeg kanakje fortsatt hadde for deg på v15 og 16
haha
Jeg mista respekten for han mye tidligere.. han har kun ødelagt for seg selv...
men tilbake til topic synes at denne runden ble litt for userriøs, det er jo masse folk som går ut pga at motstanderen er mer populær, men ikke går etter hva de kan osv.. hinter feks til Honour Vs Donnes.
Dette er etter min mening mer en popularitetskonkurranse enn en ferdighetskonkurranse.Jeg skal vere den første til å innrømme at jeg stemmer litt etter hvem jeg liker, men hovedsaklig etter hva de kan. I noen kamper er man helt blank på ene spilleren, og da avgjør den andre, noe som gjør at feil spiller kan ble stemt frem.
Har merket meg at der er en del trender etter hvordan folk stemmer. De som kun spilte på de tidlige verdenene får hovedsaklig støtte av de mer erfarne spillerne, mens de som er litt nyere sliter med å få støtte av de erfarne. Så da blir d spennende å se om det er de gamle eller nye som er mest aktiv å stemme
Jeg for min del kjenner jo ikke til så mange av de nye. har jo vært borte en liten stund. Men uansett så synes jeg også man må ta hensyn til når folka spilte tw, tw har tross alt utviklet seg til å bli ett veldig enkelt spill de senere åra.
Det var hardere når man måtte skrive bb-koder for hånd når man sku lage claimelister på 1000 byer... Ikke hadde vi noe kontoadmin i starten heller, og da var igrunn en og hver spiller ganske mye mer unik enn idag vil jeg påstå.
Tja. Jeg er ikke enig i at TW var "hardere" før. TW var mer tidkrevende når man hadde færre hjelpemidler, men "hardere"? Nei, det kan jeg ikke si meg enig i.
Da jeg kom til .no visste ikke folk hva millisekund var. Ingen kunne snipe, backtime og lignende. Et adelstog på 3 sekunder var kanonbra. Farming var det lite av. Nivået var kort sagt enormt mye lavere, og slik sett var spillet heller "enklere" da enn nå. De aller fleste hjelpemidlene som har kommet er kun egnet til å gjøre spillet mindre tidkrevende - det gjør ikke nødvendigvis spillet mindre "hardt".
Snipe og sende tog i dag er jo lagt opp i funksjonene,er jo bare å trykke ett par taster.Etter min mening har det ikke noe med skills å gjøre.
Skulle du stacke en by før,måtte man sitte å beregne tid for å få tropper på plass,nå er det jo bare å gå samlingsplassen i byen som skal stackes,og svupp,alt ferdig kalkulert og trykke ok,så kommer jo troppene.
Så etter min mening var faktisk TW før,både hardere og stilte større krav til dyktigher enn i dag.Kan etter min mening ikke engang sammenlignes.
Har det virkelig blitt såpass simpelt? Kalkuleringen og eksperimentere med strategier var jo halve moroa.
Og så er det greia med å bruke premium poeng for å få ferdig bygningen konstant fremfor den vanlige ventetiden. Har man bare nok penger å innvestere i premium poeng og man blir nærmest usårbar når det gjelder nuking. Muren er tilbake på full nivå etter et par tastetrykk.
Går vel ikke innenfor skills...