TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

DeletedUser

Guest
men nå tar vi bare og avslutter denne samtalen her,før dakpao lager nytt forum.

så da sier vi du er best sånn at du blir glad :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
men nå tar vi bare og avslutter denne samtalen her,før dakpao lager nytt forum.

så da sier vi du er best sånn at du blir glad :)

Han er jo best også da, så jeg skjønner ikke problemet ditt, sondre. Du mista all respekt jeg kanakje fortsatt hadde for deg på v15 og 16
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Han er jo best også da, så jeg skjønner ikke problemet ditt, sondre. Du mista all respekt jeg kanakje fortsatt hadde for deg på v15 og 16

haha :p

Jeg mista respekten for han mye tidligere.. han har kun ødelagt for seg selv...

men tilbake til topic:eek: synes at denne runden ble litt for userriøs, det er jo masse folk som går ut pga at motstanderen er mer populær, men ikke går etter hva de kan osv.. hinter feks til Honour Vs Donnes.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
haha :p

Jeg mista respekten for han mye tidligere.. han har kun ødelagt for seg selv...

men tilbake til topic:eek: synes at denne runden ble litt for userriøs, det er jo masse folk som går ut pga at motstanderen er mer populær, men ikke går etter hva de kan osv.. hinter feks til Honour Vs Donnes.

a) Jeg hadde ikke mye respekt for han, men litt hadde jeg fortsatt.
b) Jeg tror faktis sander hadde vunnet mot Donnes, men det kommer helt ann på settingsa på verdenen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
han er god i startup men tviler på at han hadde tatt Donnes i en mid/end game..
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Honour suger så hardt at det er flaut, makan til håpløs spiller har jeg sjelden sett inne på tw. Personlig så kastet jeg ham ut av stammen på v8 fordi han prøvde å true medmedlemmer til å sende støtte på en særdeles morbid og grufull måte...

Slike folk sku blitt nominert til tidenes dust spør du meg.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jeg skal vere den første til å innrømme at jeg stemmer litt etter hvem jeg liker, men hovedsaklig etter hva de kan. I noen kamper er man helt blank på ene spilleren, og da avgjør den andre, noe som gjør at feil spiller kan ble stemt frem.

Har merket meg at der er en del trender etter hvordan folk stemmer. De som kun spilte på de tidlige verdenene får hovedsaklig støtte av de mer erfarne spillerne, mens de som er litt nyere sliter med å få støtte av de erfarne. Så da blir d spennende å se om det er de gamle eller nye som er mest aktiv å stemme
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg skal vere den første til å innrømme at jeg stemmer litt etter hvem jeg liker, men hovedsaklig etter hva de kan. I noen kamper er man helt blank på ene spilleren, og da avgjør den andre, noe som gjør at feil spiller kan ble stemt frem.

Har merket meg at der er en del trender etter hvordan folk stemmer. De som kun spilte på de tidlige verdenene får hovedsaklig støtte av de mer erfarne spillerne, mens de som er litt nyere sliter med å få støtte av de erfarne. Så da blir d spennende å se om det er de gamle eller nye som er mest aktiv å stemme
Dette er etter min mening mer en popularitetskonkurranse enn en ferdighetskonkurranse.

EDIT
Noe som er helt greit, så lenge folk innser det.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg for min del kjenner jo ikke til så mange av de nye. har jo vært borte en liten stund. Men uansett så synes jeg også man må ta hensyn til når folka spilte tw, tw har tross alt utviklet seg til å bli ett veldig enkelt spill de senere åra.

Det var hardere når man måtte skrive bb-koder for hånd når man sku lage claimelister på 1000 byer... Ikke hadde vi noe kontoadmin i starten heller, og da var igrunn en og hver spiller ganske mye mer unik enn idag vil jeg påstå.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg for min del kjenner jo ikke til så mange av de nye. har jo vært borte en liten stund. Men uansett så synes jeg også man må ta hensyn til når folka spilte tw, tw har tross alt utviklet seg til å bli ett veldig enkelt spill de senere åra.

Det var hardere når man måtte skrive bb-koder for hånd når man sku lage claimelister på 1000 byer... Ikke hadde vi noe kontoadmin i starten heller, og da var igrunn en og hver spiller ganske mye mer unik enn idag vil jeg påstå.

Tja. Jeg er ikke enig i at TW var "hardere" før. TW var mer tidkrevende når man hadde færre hjelpemidler, men "hardere"? Nei, det kan jeg ikke si meg enig i.

Da jeg kom til .no visste ikke folk hva millisekund var. Ingen kunne snipe, backtime og lignende. Et adelstog på 3 sekunder var kanonbra. Farming var det lite av. Nivået var kort sagt enormt mye lavere, og slik sett var spillet heller "enklere" da enn nå. De aller fleste hjelpemidlene som har kommet er kun egnet til å gjøre spillet mindre tidkrevende - det gjør ikke nødvendigvis spillet mindre "hardt".
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
men når man bruker mere tid, blir du samtidig mer sliten enn for eksempel nå.. for 5 år siden måtte man jo sende ut fakes på en treg og langdryg måte.. nå kan man jo sende ut flere 1000 på kort kort tid, uten at det koster oss en tanke xP tiden har mye å si, man blir sliten av å sitte ved en pc 10 timer i strekk framfor feks 2 nå med de nye ordningene.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Joda, folk visste godt hva timing og sniping var i starten og.

Men vi var mange tusen flere spillere, og ja de som faktisk kunne snipe og slikt ble sett på som guder. Men det var bare fordi vi to var for noobete til å skjønne det selv Joakim...

Og de som kunne dette holdt gjerne taktikkene sine for seg selv i starten mer enn nu, for det lå ikke overalt her på forum hvordan man splittet tog og backtimet.

Farmingen og oppstartskjøret så vi jo fint lite til før v3 skal jeg si meg enig i, før det så var det vel bare luke og gjengen som dro igang noen ville oppstarter. Men Poke Me og Brann2006 var ganske knallharde der dem og. Bare for å nevne noen...

Også har vi igjen de 23000 spillerne som vi vet fint lite om til dags dato, men av de jeg har blitt kjent med i senere tid så var det mange som mestret tw's handfulle triksbok.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Tja. Jeg er ikke enig i at TW var "hardere" før. TW var mer tidkrevende når man hadde færre hjelpemidler, men "hardere"? Nei, det kan jeg ikke si meg enig i.

Da jeg kom til .no visste ikke folk hva millisekund var. Ingen kunne snipe, backtime og lignende. Et adelstog på 3 sekunder var kanonbra. Farming var det lite av. Nivået var kort sagt enormt mye lavere, og slik sett var spillet heller "enklere" da enn nå. De aller fleste hjelpemidlene som har kommet er kun egnet til å gjøre spillet mindre tidkrevende - det gjør ikke nødvendigvis spillet mindre "hardt".


Joda,jeg mener det var mye hardere får,nå kan du jo faktisk sitte å halvsløve og ikke det en gang ,og enda surfe deg opp på topp 10 på en verden.
Slikt det er blitt nå,trengs det ikke skills for å hevde seg,hjelpemidlene er enklere alt er enklere.Jeg hevder at de som holdt seg på topp ti på verdene 1,2,3,4,5,måtte være mere skillsa enn de har trengt i etterkant.
Kansje med andre evner enn det man har i dag,men det var mye hardere å hevde seg.I dag kan man jo gå nesten med rødprikk på kontoen og enda bare miste ett par plasser.
Gjorde man det før var man jo adlet vekk i løpet av tiden man var borte.
Farmet gjorde vi også,masse,allerede på v2.Bare at det var mere manuellt,vi farmet i økter og måtte fysisk trykke ok på hver fane.Jeg for min del hadde farmøkter på godt over hundre mill på v2.
En annen ting er att det kriges jo ikke på disse verdene mere,det er jo blitt fullstendig tribal hugs,i dag slutter jo folkene hvis de sitter med ett par hundre inks en dag heller to.
På verden 5,når aksjonene pågikk var det normalt med over 5 000 ink konstant i ukesvis for de som ble hardest rammet.
Så etter min mening er TW.no en lek i dag i forhold til tidligere,legger bare min egen innsats til grunn for disse utalelser.
Hadde jeg lagt lite innsats i det på v5 f.eks som jeg har gjort her,så hadde jeg ikke vært topp 200 heller.

Snipe og sende tog i dag er jo lagt opp i funksjonene,er jo bare å trykke ett par taster.Etter min mening har det ikke noe med skills å gjøre.
Skulle du stacke en by før,måtte man sitte å beregne tid for å få tropper på plass,nå er det jo bare å gå samlingsplassen i byen som skal stackes,og svupp,alt ferdig kalkulert og trykke ok,så kommer jo troppene.
Så etter min mening var faktisk TW før,både hardere og stilte større krav til dyktigher enn i dag.Kan etter min mening ikke engang sammenlignes.
 

DeletedUser

Guest
Snipe og sende tog i dag er jo lagt opp i funksjonene,er jo bare å trykke ett par taster.Etter min mening har det ikke noe med skills å gjøre.
Skulle du stacke en by før,måtte man sitte å beregne tid for å få tropper på plass,nå er det jo bare å gå samlingsplassen i byen som skal stackes,og svupp,alt ferdig kalkulert og trykke ok,så kommer jo troppene.
Så etter min mening var faktisk TW før,både hardere og stilte større krav til dyktigher enn i dag.Kan etter min mening ikke engang sammenlignes.

Har det virkelig blitt såpass simpelt? Kalkuleringen og eksperimentere med strategier var jo halve moroa.

Og så er det greia med å bruke premium poeng for å få ferdig bygningen konstant fremfor den vanlige ventetiden. Har man bare nok penger å innvestere i premium poeng og man blir nærmest usårbar når det gjelder nuking. Muren er tilbake på full nivå etter et par tastetrykk.

Går vel ikke innenfor skills...
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Har det virkelig blitt såpass simpelt? Kalkuleringen og eksperimentere med strategier var jo halve moroa.

Og så er det greia med å bruke premium poeng for å få ferdig bygningen konstant fremfor den vanlige ventetiden. Har man bare nok penger å innvestere i premium poeng og man blir nærmest usårbar når det gjelder nuking. Muren er tilbake på full nivå etter et par tastetrykk.

Går vel ikke innenfor skills...


Nope,så enkelt har det blitt.Hehhee,du hadde vel blitt lang i maska hvis det hadde vært på verden 2:)Du hadde brukt 5-8 nukes på å tømt en by for meg,adelstog på tur 3 min etter byen var tømt,muren nulla.Så smakk toget ditt klistra i muren min på nivå 20,med litt over en halv deffby på innersia.
Nei,den gikk ikke før,men i dag kan du gjøre slikt.
Spillerne er heller ikke som før.Husker du bygde om nukene dine,adda godt med RB slikt at de passet forsvaret til Runinter og meg perfekt.Bang,så begynte du å spise tropper igjen.Takk for den tiden min venn:DDet var spennende og gode tider:)
 
Topp