Søkeresultater

  1. Gyldan

    Videresendt, Inno Ny medalje

    .. altså i form av ressurser, ikke tropper ;)
  2. Gyldan

    Videresendt, Inno Ny medalje

    Windsey, det var ideen ja, ikke at det er en "dagens medalje", nei nei nei :) Heller en sånn som du får selv, og ikke kan få "flere ganger", altså i lik funksjon som. f. eks våpenbror, kjære venn osv. altså at det ikke er en "dagens" medalje ;)
  3. Gyldan

    Videresendt, Inno Ny medalje

    Det å sende ress til f. eks en som trenger det, ja da er det litt kjipt at det ikke telles ;) Ja, tenker på å sende andre ressurser, f. eks send en annen 1 mill ressurser for bronse eller sølv eller noe sånt.. ;) Og vil du ikke sende en annen ressurser, ja da får du ikke medaljen heller ^^
  4. Gyldan

    Videresendt, Inno Ny medalje

    Jeg har et forslag til ny medalje som ikke er så dumt ^^ Å ha en medalje for hvor mye ressurser du har sendt totalt til andre spillere.. :)
  5. Gyldan

    Lord Imp

    Det jeg sa er at AREA rekruterer seg til topps, og det står jeg fortsatt ved... Vet at dere ikke tar inn nye medlemmer daglig, men hvorfor akkurat lord imp? Pga. at søknaden hans var så sinnsykt god eller fordi... hm... ja, kanskje fordi han ligger på en god rang... jeg vet ikke... men det...
  6. Gyldan

    Lord Imp

    Jaja, det er statistikk du snakker om nå... Erobre mange byer, få høy OD rank... Ok, men den derre lord imp'en, ja den tok virkelig kaka for min del..
  7. Gyldan

    Lord Imp

    Ay ay ay Hva skjer Lord imp? Først PRO, så NWe og nå AREA? Nå var jo liksom samarbeidet lagt opp, også joine area?! Ayayaya... Ja nå blir det jammen meg action i V10, det kan en jammen meg si... Kan være at AREA er den foreløpige stammen på rank 1, men hva de har av tropper er ukjent...
  8. Gyldan

    En del spørsmål for å bli tatt inn i stamme - .net

    Tusen takk for svaret, perfekt!!!!!!!!!
  9. Gyldan

    En del spørsmål for å bli tatt inn i stamme - .net

    Ok, thank you... Nå trenger jeg svar på resten ^^
  10. Gyldan

    En del spørsmål for å bli tatt inn i stamme - .net

    Heisann, Jeg spiller på tribalwars.net , og skal nå søke meg i en ny, sterk stamme (rank 18). Men før jeg får være med, er jeg nødt til å svare på denne "eksamen" som består av MANGE spørsmål. De er selvfølgelig på engelsk, men enkelte av de vet jeg rett og slett ikke. Om noen kunne være...
  11. Gyldan

    Depend - leder av SaD

    Rare ide? Hva er så galt at V2 hadde blitt restarta? Slik er det hvertfall på Travian, noe som er et veldig likt spill... Hva er så galt med at det ikke kan bli restarta??
  12. Gyldan

    Depend - leder av SaD

    Lettere sagt, AriCa vil høyst trolig vinne snart, og V2 starter igjen?
  13. Gyldan

    Depend - leder av SaD

    Hmm, morsomt ;) Hvordan er forholdet mellom AriCa & SaD nå?
  14. Gyldan

    Depend - leder av SaD

    Bra å se at stammen går så bra ... SaD er jammen på rank 2 ... Nice ^^ Vet ikke om du husker meg, er ikke sikkert ;) Uansett, husker at jeg var på A26 lag... Husker også at SaD betydde mye for'n ;) Derfor hjalp jeg han med det :) Han hjalp meg med beskyttelsen av NATO (favoritt stammen...
  15. Gyldan

    Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Jeg tror at du må kjenne R90 for å forstå intervjuet ... Jeg var selv i kontakt med han (for en lang tid siden) da A26, TheThunder, Mercadian og alle de var med... Dette handler om fortiden... Kanskje ikke noe som intereserer de litt mer nykomne spillere. Min mening :)
  16. Gyldan

    W56

    Heisann, Har bare et spørsmål til dere som spiller Tribalwars ... Det er vel ikke noen av dere som spiller på Tribalwars.com, World 56? I så fall, om du gjør det, skriv gjerne navnet ditt (tw navnet i W56) under her, og jeg kan kontakte deg. Har begynt i denne verdenen, og hadde vært fint...
  17. Gyldan

    Besvart Verden 8 - poeng ved oppstart

    Heisann, Jeg så at V8 var oppe og gikk .. Men en ting jeg ikke forstår ... Det sto at V8 ville bli en relativ rask verden ... Altså 2.0 Pleier ikke "raske" servere å starte med mer en ca.42 poeng og litt mer ress?
  18. Gyldan

    Verden 8 - Innstillinger

    Forsto ikke helt sammenhengen din egentlig... Uansett, jo, man kan faktisk få nok ;) Da har du tydelig ikke spilt lenge nok :) Neida ... Kirke = Spiller ingen rolle ja/nei Nattbonus = Spiller ingen rolle (kanskje nei...) Hastighet = 1,5 Bue = Ja, hvorfor ikke... Oh yeah...
  19. Gyldan

    Vinne en server

    Takk for svar folkens!
  20. Gyldan

    Vinne en server

    Heisann, Hvordan vinner man egentlig en server? Jeg leste på tribalwars.net, at en stamme ved navn "World Empire" hadde vunnet på "World 7". Men hvordan vinner man egentlig en server?
Topp