Søkeresultater

  1. mcrogn

    BNP vs 7BULLS

    Lover å være snill ;)
  2. mcrogn

    BNP vs 7BULLS

    Dere prøver vel fortsatt :) Creds for at dere fortsatt kjører på med nukes. Dere holder meg fortsatt rimelig opptatt med å sende støtte i øst og vest ;)
  3. mcrogn

    Strategi

    kan jo også legge til at BNP er den stammen som har fridd minst ( hvis de i det hele tatt gjorde det, husker ikke) om at jeg skulle joine stammen og en evt krig. Kjørte jo solo en rimelig lang stund der man blir spammet ned med stammefrierier, noe ikke BNP gjorde. Jeg har vært innom en del...
  4. mcrogn

    20:20 Klubben!

    siste 7 dagene Side 1: Spillere: McRogn Side 2: Spillere: Blackburn Timeframe: Forrige uke total erobringer: Side 1: 27 Side 2: 10 Forskjell: 17 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 21 Side 2: 8 Forskjell: 13 Poeng beregnet av den totale erobringen...
  5. mcrogn

    Bad news for BULLS

    er vel ikke bare 4 tapte byer det gjelder her vel?
  6. mcrogn

    20:20 Klubben!

    gjerne det http://no.twstats.com/no4/index.php?page=player&id=117656&mode=history Side 1: Spillere: McRogn Side 2: Spillere: Blackburn Timeframe: Siste måned total erobringer: Side 1: 152 Side 2: 36 Forskjell: 116 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 80...
  7. mcrogn

    Den Store Rapport Tråden!

    http://no4.tribalwars.no.com/public_report/a3c74a302528c02b0a29641fe82d0506
  8. mcrogn

    Faktabørs

    Fakta er at jeg ikke har noe liv og har begynt aktivt på v4 igjen :/
  9. mcrogn

    Vurder en V4 spiller

    Herman og gutta (nei han er ikke homo) kjenner jeg godt til og vet hva han står for. flinke gutten(e) :)
  10. mcrogn

    Ryktebørs

    mulig han gikk under jorda sammen med troppene sine :)
  11. mcrogn

    v7 skype chat

    mcrogn
  12. mcrogn

    Yooo

    jeg er nabo, men får du han? Neh.
  13. mcrogn

    Ryktebørsen

    Ikke noe stress. Tar det som en julegave :=)
  14. mcrogn

    Ryktebørsen

    Vet at regelbrudd ikke skal diskuteres i forumet, men må gjøre et unntak/slenge et stort spørsmålstegn med mange utropstegn bak dette Snipet deg K56-SØ-[6797] nEwBiE 38:36:53 Snipet deg K56-SØ-[6897] nEwBiE 39:06:49 Snipet deg K56-SØ-[6995] nEwBiE 39:43:27 Snipet deg...
  15. mcrogn

    topp 20 stammer

    joda, jeg har mange jern i ilden. Men har vært uheldig med naboer som gir seg så da blir man opptatt med kjedelige ting. Ikke lenge igjen nå før gamle naboer er vekk så da må man se andre veier. Tror ikke jeg skal si så mye mere foreløpig annet enn at det blir artig :)
  16. mcrogn

    Minnesmerke for Verden 4

    takk takk ;)
  17. mcrogn

    Tw Champion round 4

    Kamp 1: Johvji vs Donnes Kamp 2: Little Big May (Hell G) vs McRogn Kamp 3: GeirS78 (Ex-con & Wynja) vs Nolaw Kamp 4: Unknown Soldier vs Pointwhore
  18. mcrogn

    Capes vs. 7BULLS

    all denne statistikken har jeg hørt har sine naturlige grunner. Regner med at spenningen igjen vil oppstå utover høsten ^^
  19. mcrogn

    Minnesmerke for Verden 4

    respekt, selv om en person står for en rimelig stor del av prosenten ;)
  20. mcrogn

    hehe er ikke så aktiv her inne akkurat. inne i en irl periode, men kommer sterkere tilbake ;)

    hehe er ikke så aktiv her inne akkurat. inne i en irl periode, men kommer sterkere tilbake ;)
Topp