Ryktebørsen

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi tok vel 1mill ca for to uker sida, og i forrgie uke (45) så tok vi bare ynkelige 150k ca :)

Å når jeg sier det sånn mener jeg at vi for eksempel tok 3mill fra varg og varg tok 2 mill fra oss :)
 

DeletedUser

Guest
Blacki har kanskje misforstått Du er vel ikke så dum at du tror han bare sitter en kveld og tenker at han skal poste noe negativt om SDDN så han sier at de jukser..?

Han har sikkert hørt det hos noen ellernoe for så å poste det på offentlig forum, altså det som gjør det til et rykte :rolleyes:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
joa! men har en hørt noe så er det vel i det minste legge ut en liten ledetråd på hvem/hva/hvor han har hørt... Dette ble bare for intesigende etter min skjønn!

Et rykte har rot i noe, enten dette er sant eller ei! Men og bare påstå en ting uten så mye som en fnugg av sannhet eller løgn blir bare kjedeligt da...

Vil bare ha LITT mer kjøtt på beinet her om jge skal være med og spekulere... ;)



Edit: eller så kan jeg vel bare minne om at regelbrudd IKKE skal diskuteres i forumet, MEN rappoteres til TW teamet. Alt annet er brudd på forum reglene. :p

Dette har jeg blitt fortalt og fått en anmerkning for før da jeg påsto noe lignende ang. noen Capes spillere..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Greasemonkey jaa den var morsom du viste ikke hva det var fornoe engang før det ble posta link til wiki :p

Kanskje du kan utdype hvorfor du mener jeg har brukt det?
 

DeletedUser

Guest
Ryktene skal ha det til at SDDN er en gjeng med juksere
Neida, vi bare vet hvordan vi forsvarer oss. -.-
Men vi har hørt det før, alt for mange ganger. For det meste av Capes, akkurat som det der: uten både grunn, mening og bevis. :)

moderer innlegget mitt, til at Webbie93, og rooku bruker Greasemonkey
Jeg vet ikke hva Greasemonkey er en gang, forsto ikke mye av Wikipedia heller. :confused:

Noen som kan forklare?
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er sånne megafete scripts bare...

Webbie93 bruker ikke Greasemonkey ihvertfall, isåfall en litt for laber versjon av det...

Men jammen er han flink til å deffe :)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ryktes om at man ikke skal diskutere juks her, men heller melde fra ingame. utrolig hvor lite noen folk vet :rolleyes: noobish
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tok et søk: første som kom opp: Greasemonkey :: Add-ons for Firefox :p :D


Edit:
Eller er det at dem har han her på laget kanskje?

greasemonkey.jpg



:p
 
Sist redigert:

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vet at regelbrudd ikke skal diskuteres i forumet, men må gjøre et unntak/slenge et stort spørsmålstegn med mange utropstegn bak dette

Snipet deg K56-SØ-[6797] nEwBiE 38:36:53
Snipet deg K56-SØ-[6897] nEwBiE 39:06:49
Snipet deg K56-SØ-[6995] nEwBiE 39:43:27
Snipet deg K56-Ø-[6859] nEwBiE 44:42:52
Snipet deg K56-Ø-[7062] nEwBiE 44:55:54

Hvordan i svarte klarer folk å sende troppene sine så nøyaktig? Dette må vel være juks eller?
Er jo nesten klin umulig å forsvare seg mot sånt som dette. Dette går helt klart ut over moralen min ved dette spillet. Det er ikke noe gøy da folk bruker juks og fanteriprogram som gjør at de sender troppene sine så fort at motstanderen ikke får gjort noe med det. :/
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vet at regelbrudd ikke skal diskuteres i forumet, men må gjøre et unntak/slenge et stort spørsmålstegn med mange utropstegn bak dette

Snipet deg K56-SØ-[6797] nEwBiE 38:36:53
Snipet deg K56-SØ-[6897] nEwBiE 39:06:49
Snipet deg K56-SØ-[6995] nEwBiE 39:43:27
Snipet deg K56-Ø-[6859] nEwBiE 44:42:52
Snipet deg K56-Ø-[7062] nEwBiE 44:55:54

Hvordan i svarte klarer folk å sende troppene sine så nøyaktig? Dette må vel være juks eller?
Er jo nesten klin umulig å forsvare seg mot sånt som dette. Dette går helt klart ut over moralen min ved dette spillet. Det er ikke noe gøy da folk bruker juks og fanteriprogram som gjør at de sender troppene sine så fort at motstanderen ikke får gjort noe med det. :/


lol... :p (satt leeenge og lurte på hva jge gikk glipp av her....) :D
 
Topp