Søkeresultater

  1. Spørsmålsrunde

    Identiteten her har ikke så mye betydning foreløpig.
  2. Spørsmålsrunde

    Hvordan stiller Hallgeir Kvadsheim & co i krigen som går av mellom KND, Origin, Fate & Destiny mot NF Nøytralt? Hvilken side? Eller er de i så økonomisk trøbbel at det å blande seg inn vil gjøre vondt verre?
  3. Ryktebørsen

    Ryktene svirrer at det kommer til å skje ting på fronten nå framover. (Rise of the Ori)
  4. Faktabørsen

    Feil, NF står utenfor dette.
  5. Spørsmålsrunde

    Hvem er King Kunta (Sondre)?
  6. Faktabørsen

    Det står vell i signaturen hans.
  7. Ryktebørsen

    Ryktes at KND har noe på gang, noe stort før julefreden slår til.
  8. Spørsmålsrunde

    Hvordan står stammene sammen? Hvem har beste samarbeid? Hvilken topp 5 stamme ryker først og hvorfor?
  9. Sim sitt hjørne (Topplister)

    Supersim slår til igjen <3 Hyller deg.
  10. Ryktebørsen

    Det der ryktes å være en fakta det og, ryktes det at vi kanskje er på feil børs? Eller sier ryktene at det er lov med noe fakta på ryktebørsen eller spørsmålstråden? Ryktes at det har noe med illuminati, eller er det fakta? Det ryktes at det var et spørsmål. Fakta. Så då rykter eg videre at...
  11. Ryktebørsen

    Det er vell fakta, ikke rykter. Spørsmålet er, vil det gå like dårlig/bra neste gang?
  12. Ryktebørsen

    Det ryktes at Carneolt motsto adelstog og to nukes 00:59
  13. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg ikke kan svare på det spørsmålet på en tilfredsstillende måte.
  14. Nattchatt

    Liker best dagchatt
  15. Spørsmålsrunde

    Synst folk kan få litt ekstra selvtillit her inne visst det hjelper dem. Er bare til å la vær å bry seg. Neste spørsmål, Hvor feig er F/D gjengen?
  16. Faktabørsen

    Tre siders krig gjør susen, men ender som oftest opp i 2v1.
  17. Ryktebørsen

    Hvem jeg er, har ikke så mye betdyning. Hva jeg sier, har betydning. Husk navnet, i'll be back. Ps. F/D er i relativ sammenfatning ganske kjedelig. Det å føre føre to stammer som en, bare for å få flere spillere sier litt om hvor desperat noen er for å prøve å vinne. -S Nei, jeg hermer...
  18. Ryktebørsen

    Ryktene sier at NF og PP vil gå inn i en allianse mot Fate & Destiny og Origin
  19. Faktabørsen

    Fakta er at -F- & -D- og Origin er allierte og vil gå mot krig mot to andre stammer.
  20. Ryktebørsen

    Ingen nye rykter no da ? ;) THKO aka Treaclo = sant? OHKO aka Fackenickern [dualer med norsk spiller]= sant?
Topp