Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes det var god gang på forumet i går kveld...

#HangoverEtterDiskusjon

-A
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg har fortsatt ikke fått med meg hvem Themis ga infoen til (giggle)

*takes out even more popcorn*

Hadde tydeligvis bare sagt at hun var misfornøyd med noe og at hun ønsket å bytte stamme om det ikke ble fikset, om det stemmer så viser det vell hvor latterlig ledelsen er i D/F.

*takes out so much popcorn i gonna die*
 

DeletedUser

Guest
Ei, ikke vær frekk her, kan du ikke se at det er selveste Samuel Colt?
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hadde tydeligvis bare sagt at hun var misfornøyd med noe og at hun ønsket å bytte stamme om det ikke ble fikset, om det stemmer så viser det vell hvor latterlig ledelsen er i D/F.

*takes out so much popcorn i gonna die*

HUN? hvem er HUN??

*takes out chicken nuggets*
 

Seba-den-nye

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvem jeg er, har ikke så mye betdyning. Hva jeg sier, har betydning.

Husk navnet, i'll be back.

Ps. F/D er i relativ sammenfatning ganske kjedelig. Det å føre føre to stammer som en, bare for å få flere spillere sier litt om hvor desperat noen er for å prøve å vinne.

-S

Nei, jeg hermer ikke etter bobil, bobilen stjal av meg.
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Ryktes at det er mye som har skjedd siden sist jeg var innpå her. Lite sammendrag anyone <3?
 

Seba-den-nye

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det der ryktes å være en fakta det og, ryktes det at vi kanskje er på feil børs?
Eller sier ryktene at det er lov med noe fakta på ryktebørsen eller spørsmålstråden?

Ryktes at det har noe med illuminati, eller er det fakta? Det ryktes at det var et spørsmål. Fakta.

Så då rykter eg videre at det går fint å stille et spørsmål på ryktebørsen. Å det er fakta at det kom for meg, stemmer ikke det?
 
Topp