Søkeresultater

  1. Herman332

    Runde 2!

    Halo alle sammen.. Er fullt mulig det er gitt beskjed om når HP runde 2 kommer, men jeg altså ikke spilt på .. la meg se, 3 måneder ellerno :p Men er det noe bestemt dato for runde 2 ? Kommer den med en gang rund 1 er ferdig ? Setter prid på svar :o MVH Herman
  2. Herman332

    Besvart Bytte faner med hurtigtast 2 fungerer ikke i opera

    Halo!! Alle sier at man bytter fane med hurtigtasten 2,jeg vet ikke helt hva det betyr.. men jeg må bytte med "ctrl" "shift".. Det er veldig vrient,og irriterende..Noen som vet hvordan jeg bytter ? Jeg bruker nyeste Opera..
  3. Herman332

    Flinke i speed?

    Ser stadig norske spillere vinner,fortell litt om deres egen erfaring med speed! Har vunnet tilsammen 9 ganger,av mange forsøk :P 2. plass 3 ganger og har ikke telt 3. ^^ Men alt har vært sånne land,som ikke kan overføre pk til .no:eek:
  4. Herman332

    Ally-fiende-IAP's ??

    Halo alle sammen,nettop startet på v7,og lurer på om noen kunne informere meg om hvordan forskjellig kriger ser ut..:cool:
  5. Herman332

    Noen med spotify?

    Noen med spotify som har en kode til meg? Hadde vært digg!
  6. Herman332

    Gratuler med seieren til Arica-Vinnere av V2

    Da vil jeg bare gratulere med seieren til dere! Nå som alle byer er i Arica's makt tar jeg det for gitt at noen andre har sjangs til å vinne! Den største spilleren er enda ikke avgjort,så dere må kjempe for harde livet! Gratulerer til Vv0Lv3r1n3 som har den desidert største angrep's...
  7. Herman332

    Duplikat Signatur-button

    Halo! Den ide'en jeg kommer med nå blir evt ikke noe viktig utvikling i spillet,men det kan være kjekt! Lage en knapp som gjør at det kommer din "signatur" under det du har skrevet på forumet (stamme-forumet). Med knapp mener jeg bb-kodene... Så hvis man trykker på den knappen så...
Topp