Flinke i speed?

Herman332

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser stadig norske spillere vinner,fortell litt om deres egen erfaring med speed!

Har vunnet tilsammen 9 ganger,av mange forsøk :p 2. plass 3 ganger og har ikke telt 3. ^^

Men alt har vært sånne land,som ikke kan overføre pk til .no:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg kommer alltid på første plass, så skal jeg legge meg neppå litt og sover i en time. Rett før speeden er slutt så ligger jeg på siste;) Men har som regel alltid topp10 plassering :)
 

DeletedUser

Guest
Ser stadig norske spillere vinner,fortell litt om deres egen erfaring med speed!

Har vunnet tilsammen 9 ganger,av mange forsøk :p 2. plass 3 ganger og har ikke telt 3. ^^

Men alt har vært sånne land,som ikke kan overføre pk til .no:eek:

ett spørsmål har du vunnet om stammen din har vunnet?
 

DeletedUser

Guest
ingen her er gode på speed, vi burde gi opp alle sammen -.-
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Uhm, vant en i går, og en som ODA igår og kom på 3. De to spilte jeg igår.
Idag kom jeg på 5 plass i poeng og vant ODA. Dette var første mann til full by, og jeg kjørte 30 min late start. Sånn sett hadde jeg vunnet med over 2k om jeg hadde spilt fra start. :p

Men må takke verdens mest fantastiske speed team "Why So Serious?" får de fleste av mine mange triumfer.

Men tviler på at jeg har tiden til noe serlig speed fremover, selvom det hadde vært drit artig å bli tatt ut på et "dream team". Kan atme sies at alle som kommer fra WySoSe burde fortjene plass om de ønsker det iom. at det er et dream team i seg selv! ^^

:rolleyes: Sapienta
 

DeletedUser

Guest
Jeg eier i starten og suger i slutten (slutten så sover jeg :D)
 

DeletedUser

Guest
Uhm, vant en i går, og en som ODA igår og kom på 3. De to spilte jeg igår.
Idag kom jeg på 5 plass i poeng og vant ODA. Dette var første mann til full by, og jeg kjørte 30 min late start. Sånn sett hadde jeg vunnet med over 2k om jeg hadde spilt fra start. :p

Men må takke verdens mest fantastiske speed team "Why So Serious?" får de fleste av mine mange triumfer.

Men tviler på at jeg har tiden til noe serlig speed fremover, selvom det hadde vært drit artig å bli tatt ut på et "dream team". Kan atme sies at alle som kommer fra WySoSe burde fortjene plass om de ønsker det iom. at det er et dream team i seg selv! ^^

:rolleyes: Sapienta


''Why So Serious?'' er jo rene dream teamet :jtunge:
 

DeletedUser

Guest
Min stamme heter Hell Yeah (!HY!) Har somregel godt bra med den og ^^
 

DeletedUser

Guest
Men jeg får bare noen random inn i stammen så eier vi di andre :p (Har ikkeno skikkelig team jeg har kontakt med :( )
 
Topp