Søkeresultater

  1. Destructere

    Twstats

    Er http://no.twstats.com/ lagt ned ? Ser at samtlige verdener står som (closed) og at det ikke har vært noe update siden 01.06. - PG
  2. Destructere

    Slutten på en fantastisk verden!

    Da har Pålly fått over 70% dominans og nedtellingen er startet. Vil da først starte med å si gratulere til stammen min! Det har blitt kjempet hardt og lenge mot PIMP (bytta navn så mange ganger, så tok bare det siste). Kudos til dere i PIMP også. Dere kjørte på flere ganger og det kjentes...
  3. Destructere

    v24's Historie forklart i bilder!

    Tenkte å prøve noe nytt. Nå har jeg ikke vært her siden starten, men fortell kort noe som har skjedd på v24, enten personlig erfaring eller noe offentlig, og legg til et eller flere bilde(r) som du føler beskriver situasjonen! Kun for moro for å lage litt liv igjen på forum! :) Når jeg først...
  4. Destructere

    Besvart Kjøp av PP

    Hei! Har da brukt bankkortet mitt til kjøp av PP. Problemet her er at bankkortet er fortsatt lagret inne på kontoen så du kan kjøpe mer PP uten en kode. Dette kan da være litt skummelt skulle du ha KV, spille dual eller få kontoen hacket på et slags vis da de kan kjøpe PP for alle pengene...
  5. Destructere

    B-E søker aktive medlemmer!

    Hei! Nå rekruterer B-E (British Empire) medlemmer! Vi vil helst ha medlemmer som er aktive og ha en poeng sum over 3000. Det viktigeste er at DU er aktiv! Vi er forholdigvis en liten stamme med få, hjelpsomme medlemmer, men, prøver å bli større. Vi hjelper hverandre når det trengs og...
Topp