Søkeresultater

  1. vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

    Ok eg er avslørt:D men den var jevlig artig da... for eg fikk jo infoen av den faktiske spionen som dere ikkje har peiling på kem er enda:D hahahahahahahhaa det er ikkje eg som er eid , men dere;) Anyways hadde det jevlig artig:) eg styrer alt;)
  2. Faktabørsen

    Stopp og leke kul zippy du får det ikkje til:P så'e eg fårelsår at du setter fingrene dine der kjeften din er til vanlig og kommer opp med noko genialt;)
  3. vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

    Morten eg koser meg ja:P syns det er mere flaut av deg og ikkje greie å adle skillance sin hovedby når han er angrepet helt inntil beintet;) Men men alle kan ikkje være super annlagt oppe i håvet hæ morten:D
  4. vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

    Jojo zippy det hadde vert awsome om eit slik overhode som ditt hadde tatt kontroll over situsjonen og vist muskler her altså:) vi er jo i krig så vinn krigen:D vi i IP fortjener bøll! mvh IP spy
  5. Faktabørsen

    Stå på du skillance! Morten er ein av dem største løkene eg har opplevd så;) hehe this aint over yet!
  6. vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

    Å beklager så meget Fake:) ofc er du og resten mere enn velkommen til å gjøre akkurat d;) Eg kan kanskje gi deg ein liten oppdatering privat, om kva som skjer her borte;) hehe... Det er ein litt dyster stemning her i IP, det er litt lite peil rett og slett... skillance's 8k by ble tatt inatt...
  7. vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

    å takker;) må si at dette går bedre enn plannlagt:) IP's offangsive styrker er svært svekket og defet er over alle kanter:D kanskje på tide med ein mot offangsiv mot oss:) hinter til dere Forte og DN jaa... that would be epic XD
  8. Faktabørsen

    fakta er at mine sanne identitet enda er eit sårt mysterium tihi:D
  9. vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

    Eg stor koser meg no:) IP tror dei har funnet meg, men det har dei ikkje... Gleder meg til mere Trolling^^
  10. vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

    vel eg er litt lei av IP så, tenkte eg sku ha det litt gøy før dere evt finner meg... så her er planen vår.. kos dere:D Kos dere divine håper dere knuser oss! og ikkje minst carnifex du er så god troende:) loool Carnifex den 25.08. klokken 19:37 Tidspunkt for angrep: 23:59:59 for nukes...
Topp